logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Wymarzone spotkanie w bibliotece
17.03.2010
Tematy: Wydarzenia

Wymarzone spotkanie w bibliotece



Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego organizuje konkurs „Spotkajmy się w Bibliotece” na najciekawszą wypowiedź opisującą wymarzone spotkanie w bibliotece: „Marzę o tym, aby spotkać się w mojej bibliotece z ….., żeby …….” Jest on realizowany w ramach kampanii społecznej popularyzującej biblioteki.

Nagrody otrzymają autorzy najlepszych opisów oraz wskazane przez nich biblioteki. Zgłoszenia należy przesyłać do 21 marca po uprzednim zarejestrowaniu się na stronie konkursu www.biblioteki.org/konkursy Wypowiedź powinna opisywać z kim lub z czym uczestnik konkursu chciałby spotkać się w bibliotece, na czym takie spotkanie polegałoby oraz jaka byłaby korzyść z takiego spotkania. Opis powinien zawierać uzasadnienie, a objętość tekstu nie może przekraczać 1500 znaków ze spacjami.

W konkursie zostaną przyznane 3 nagrody oraz 10 wyróżnień. Wyniki zostaną opublikowane 8 kwietnia br.

Zwycięzca konkursu otrzyma laptop HP ProBook 4510s i taką samą nagrodę otrzyma zgłoszona przez niego biblioteka. Zdobywca 2. nagrody – jak i wskazana przez niego biblioteka – otrzyma urządzenie wielofunkcyjne Photosmart Plus i aparat cyfrowy. Nagrodą za zajęcie 3. miejsca – dla uczestnika konkursu i biblioteki – jest drukarka laserowa LaserJet P1006 i aparat cyfrowy. Osoby wyróżnione otrzymają odtwarzacze mp3 i audiobooki, a zgłoszone przez nich biblioteki – zestawy audiobooków.

Konkurs przewiduje także przyznanie dyplomu „Tutaj marzy się o bibliotekach” – dla województwa oraz dla gminy, z których będzie pochodzić najwięcej uczestników konkursu.

Fundatorami nagród są HP Polska, Biblioteka Akustyczna i Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego.

Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego jest realizatorem Programu Rozwoju Bibliotek, którego celem jest wzmocnienie roli informacyjnej i społecznej publicznych bibliotek gminnych położonych we wszystkich gminach wiejskich, wszystkich gminach miejsko – wiejskich i w małych miastach, których liczba mieszkańców nie przekracza 20 tys. Mieszkańców.
M. Czerepak








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek