8 / 10
Specjalna nakładka na tylną wycieraczkę do złudzenia przypominała włochaty psi ogon. Po włączeniu wycieraczki, ogon wydawał się radośnie merdać. “Merdająca wycieraczka” była narzędziem kampanii ”Wagging tail” (Merdający ogon) realizowanej przez agencję Whybin/TBWA/Tequila na zlecenie The Mobility Assistance Dogs Trust (Mobility Dogs). Organizacja zapewnia codzienną pomoc w postaci przeszkolonych „psów pomocników” osobom z przewlekłą niepełnosprawnością fizyczną.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii