Na drogi Nowej Zelandii wyruszył samochód z psim ogonem. Specjalna nakładka na tylną wycieraczkę do złudzenia przypominała włochaty psi ogon. Po włączeniu wycieraczki, ogon wydawał się radośnie merdać.
“Merdająca wycieraczka” była narzędziem kampanii ”Wagging tail” (Merdający ogon) realizowanej przez agencję Whybin/TBWA/Tequila na zlecenie The Mobility Assistance Dogs Trust (Mobility Dogs). Organizacja zapewnia codzienną pomoc w postaci przeszkolonych „psów pomocników” osobom z przewlekłą niepełnosprawnością fizyczną.
Na widok samochodu zabawnie machającego „ogonem” odbiorcy kampanii, czyli innikierowcy i przechodnie, mieli uświadomić sobie, jak wiele radości i możliwości daje osobie niepełnosprawnej kontakt z „psem pomocnikiem”.
Na tylnym zderzaku samochodu z “ogonem” umieszczono zachętę do trąbienia: „Honk if you like mobility dogs” („Zatrąb jeśli lubisz Mobility Dogs”). Naklejka zapraszała także do odwiedzenia profilowej strony Mobility Dogs na Facebooku.
Paulina Niemyska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki