Z dupy problem
Co roku w Wielkiej Brytanii 12 tysięcy mężczyzn umiera z powodu raka prostaty – choroby, która jest uleczalna.
Jedną z głównych przyczyn tak tragicznych statystyk są opory i lęk przed badaniem per rectum: mity, które narosły wokół tego typu diagnostyki, skutecznie odstraszają pacjentów przed wizytą u lekarza. Na szczęście istnieje alternatywa – test markerów nowotworowych z krwi pobranej podczas standardowej wizyty w pokoju zabiegowym.
Kampania The Other Prostate Check („Inne badanie prostaty”) ma na celu dotarcie do jak największej liczby mężczyzn z powyższą informacją, dlatego jej twórcy postawili na outdoor. Zdjęcia męskich pośladków – kadrowane poziomo lub pionowo (zależnie od nośnika, patrz niżej) – są w przestrzeni publicznej widokiem na tyle niecodziennym, że skutecznie przykuwają uwagę przechodniów i pozwalają na dotarcie do nich ze stosownym komunikatem. W tym konkretnym przypadku nie liczył się dobry smak. Choć idea kreatywna kampanii może wydawać się trywialna, śmieszna czy wręcz niestosowna, kluczowa jest tu informacja, która może zadecydować o czyimś życiu lub śmierci:
txt: Dorota Chrobak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.01.2025
Co dzieli i jednoczy Europejczyków?
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj