Nic się nie stałooooo!
Oto mało znany, ale niezwykle smutny fakt: gdy drużyna piłkarska przegrywa, skokowo rośnie przemoc ze względu na płeć. Średnio o 25%, ale w skali świata można mówić o statystykach wyższych nawet o 30% i więcej. W praktyce oznacza to trudną do oszacowania liczbę aktów agresji, najczęściej przybierających formę przemocy domowej.
Przegranych w sporcie nie da się wyeliminować. Równe dobrze można zlikwidować sam sport. Można jednak edukować i uświadamiać, że gol w ostatniej minucie to nie koniec świata, ale przemoc – owszem, to koniec świata. Co stara się uczynić kampania społeczna, zrealizowana na zamówienie Amnesty Interntional przez peruwiański oddział agencji Havas.
Inicjatywa ma charakter wielokanałowy: trzy poniższe grafiki zaprojektowano w formie tradycyjnej (printy w prasie), cyfrowej (digital) oraz outdoorowej.
txt: Dorota Chrobak
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni