logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Nic się nie stałooooo!
09.04.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Peru, Edukacja, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO

Nic się nie stałooooo!



Oto mało znany, ale niezwykle smutny fakt: gdy drużyna piłkarska przegrywa, skokowo rośnie przemoc ze względu na płeć. Średnio o 25%, ale w skali świata można mówić o statystykach wyższych nawet o 30% i więcej. W praktyce oznacza to trudną do oszacowania liczbę aktów agresji, najczęściej przybierających formę przemocy domowej.

Przegranych w sporcie nie da się wyeliminować. Równe dobrze można zlikwidować sam sport. Można jednak edukować i uświadamiać, że gol w ostatniej minucie to nie koniec świata, ale przemoc – owszem, to koniec świata. Co stara się uczynić kampania społeczna, zrealizowana na zamówienie Amnesty Interntional przez peruwiański oddział agencji Havas.

Inicjatywa ma charakter wielokanałowy: trzy poniższe grafiki zaprojektowano w formie tradycyjnej (printy w prasie), cyfrowej (digital) oraz outdoorowej.

txt: Dorota Chrobak

NGO outdoor przemoc edukacja walka z przemocą przemoc domowa Peru print futbol digital integrated sport Amnesty International piłka nożna


Nazwa kampanii:
25%
Czas:
2024.3
Nadawca:
Amnesty International
Media:
integrated (print, outdoor, digital)
Wykonawca:
Republica Havas • Havas Group Peru





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek