logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Kto dogoni psa? Nikt
11.04.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Obronność i bezpieczeństwo, Organizacje pozarządowe / NGO

Kto dogoni psa? Nikt



Tam, gdzie my widzimy ruiny, zwały błota albo zaspy po przejściu lawiny, psy ratownicze widzą wyjście z sytuacji. Póki co nikt i nic – najlepiej wyszkoleni ludzie i najwyższej klasy roboty – nie stanowią konkurencji dla dzielnych czworonogów, ratujących ofiary klęsk żywiołowych, katastrof czy wojen. A w powyższych, dramatycznych sytuacjach o życiu lub śmierci decydują czasami sekundy.

Kampania You Can’t Beat a Search Dog ma na celu podniesienie świadomości na temat National Disaster Search Dogs, organizacji zajmującej się szkoleniem psów ratowniczych i edukacją na temat doniosłości ich roli podczas stanów kryzysowych.

Kampania objęła m.in. przeprojektowanie loga, tak by łatwa do odczytania była pełna nazwa organizacji, oraz trzy poniższe printy, przedstawiające skutki lawiny śnieżnej, błotnej i trzęsienia ziemi. Twórcy grafik postawili na ciekawe rozwiązanie – ukazali miejsca dotknięte klęskami żywiołowymi z „punktu widzenia” psa. Świat „widziany jego oczami” to skrzyżowanie gry komputerowej, łamigłówki i wyzwania, które specjalnie wytresowani czworonożni ratownicy podejmują z ochotą. Nie zdając sobie sprawy z tego, jak bezcenna jest ich pomoc:

txt: Dorota Chrobak

psy NGO Stany Zjednoczone wojna logo obronność i bezpieczeństwo print kampanie studenckie katastrofa naturalna klęski żywiołowe psy ratownicze ratownictwo trzęsienie ziemi


Nazwa kampanii:
You Can't Beat a Search Dog
Czas:
2023.12
Nadawca:
National Disaster Search Dog Foundation
Media:
print
Wykonawca:
school: S.I. Newhouse School of Public Communications





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Wydarzenia

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek