logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wiele ofiar jednego wypadku
29.02.2016
Tematy: Kampanie, Francja, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Wiele ofiar jednego wypadku

Your browser does not support the video tag.


Odwrócona perspektywa pozwala podkreślić zwielokrotniony dramat, który towarzyszy tragedii ofiar wypadku samochodowego.

Zrealizowany z rozmachem spot kampanii "Shockwave" został stworzony dla organizacji French Road Safety zajmującej się bezpieczeństwem na drogach. Spot ma uświadomić wszystkim ludziom, że ofiar wypadku jest dużo więcej niż te, które zginęły bądź zostały ranne podczas zderzenia. Są rodzice, którzy nigdy nie pogodzą się z kalectwem potomka, oraz dzieci, które nigdy nie poznają rodziców.

W estetycznym, wręcz poetyckim spocie widać nie tylko brutalność i dramat samego zderzenia, śmierci i kalectwa ale też rozpacz bliskich ofiarom osób. W filmie rodzina jest ukazana literalnie jako ofiara wypadku, nie mniejsza niż człowiek, który stracił zdrowie bądź życie. Krzywda rozchodzi się niczym fala i dotyka wszystkich na swojej drodze,  stąd nazwa kampanii. Również jej hasło "All Afected, All concerned, All responsible" ("Wszyscy dotknięci, Wszyscy związani, Wszyscy odpowiedzialni") kładzie nacisk na tę zależność i wzywa do wzajemnej odpowiedzialności i zainteresowania oraz zaprzestania ryzykownych zachowań za kółkiem.

Milena Molęda



Nazwa kampanii:
Shockwave
Czas:
2016.2.3
Nadawca:
French Road Safety
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
La Chose
Adresaci:
Użytkownicy dróg
Hasło kampani:
All Afected, All concerned, All responsible (Wszyscy dotknięci, Wszyscy związani, Wszyscy odpowiedzialni) Behind victims of every car crash, there are victims of life (Za każdą ofiarą wypadku, są ofiary życia)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek