────── 19.05.2017
Kampania za złotówkę - 10 przykładów tanich kampanii
Wędrująca koperta, czyli recykling w praktyce
30 kopert z listami trafiło do 832 odbiorców. Koszt kampanii wyniósł niecałe 60 dolarów. Skuteczność? O 77% więcej wpłat na konto WWF niż w poprzedniej akcji organizacji. Oddział WWF z Nowej Zelandii wysłał 30 listów prosząc odbiorców każdego z nich o przekazanie go dalej, do sąsiadów, po przeczytaniu. Tanio i skutecznie! A kreacja i pomysł na działanie reklamowe w 100% bazuje na idei kampanii.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem
-
19.04.2024
Kto dogoni psa? Nikt
-
19.04.2024
Nic się nie stałooooo!