────── 19.05.2017
Kampania za złotówkę - 10 przykładów tanich kampanii
Wędrująca koperta, czyli recykling w praktyce
30 kopert z listami trafiło do 832 odbiorców. Koszt kampanii wyniósł niecałe 60 dolarów. Skuteczność? O 77% więcej wpłat na konto WWF niż w poprzedniej akcji organizacji. Oddział WWF z Nowej Zelandii wysłał 30 listów prosząc odbiorców każdego z nich o przekazanie go dalej, do sąsiadów, po przeczytaniu. Tanio i skutecznie! A kreacja i pomysł na działanie reklamowe w 100% bazuje na idei kampanii.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
29.09.2024
…z wyjątkiem uważnego kierowcy
-
29.09.2024
Inne na zewnątrz, inne w środku
-
28.09.2024
Stracone urodziny
-
28.09.2024
#TataTeżCzyta2024 — podsumowanie kampanii
-
26.09.2024
Dzieci bez przyszłości
-
25.09.2024
Alert PTSD