────── 19.06.2008
Wędrująca koperta, czyli recykling w praktyce
Jedna koperta, a w niej jeden list, trafił do wielu odbiorców. Oddział WWF z Nowej Zelandii wysłał 30 listów prosząc kolejnych odbiorców każdego z nich o przekazanie go dalej, do sąsiadów, po przeczytaniu. W ten sposób 30 kopert z listami trafiło do 832 odbiorców. Każda z nich przemierzyła dotychczas średnio 8,2 km. Kartka, na której napisano list z opisem korzyści z powtórnego wykorzystania surowców, pochodzi z makulatury, a atrament powstał z soi.
Koszt kampanii wyniósł niecałe 60 dolarów. Skuteczność? O 77% więcej wpłat na konto WWF (na projekty związane z popularyzacją recyklingu) niż w poprzedniej akcji organizacji.
Po takim sukcesie kampania będzie przeprowadzona także i w innych krajach, w których mieści się WWF.
Nazwa kampanii:
Recykling works
Czas:
2008.6.9 - 2008.6.23
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Nowa Zelandia
Nadawca:
WWF
Media:
List w kopercie
Wykonawca:
Saatchi & Saatchi (New Zealand)
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Recykling works
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.04.2025
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki