W marcu 2008 r. hiszpańska fundacja Ramón Rubial, we współpracy z agencją JWT z Barcelony, prowadziła kampanię przestrzegającą przed braniem narkotyków, szczególnie w kontekście pobytu za granicą. Polityki narkotykowe poszczególnych państw są różne i mogą okazać się przykrą niespodzianką dla turystów – nie każdy kraj toleruje te używki (ich posiadanie i używanie) i nie z każdego można je bezkarnie wywozić.
Na reklamach kampanii zilustrowano galerię postaci, od rowerzysty przez elegancką kobietę po osobę z psem na smyczy, uwięzionych w różnych państwach. Dobór postaci wygląda na dość przypadkowy, ale być może to celowy zabieg mający pokazać, że każdy może popaść w kłopoty z powodu narkotyków.
Druga edycja kampanii, z września br., oparta została o animowany spot telewizyjny.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
22.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
19.04.2024
Broń to nie zabawka!