W marcu 2008 r. hiszpańska fundacja Ramón Rubial, we współpracy z agencją JWT z Barcelony, prowadziła kampanię przestrzegającą przed braniem narkotyków, szczególnie w kontekście pobytu za granicą. Polityki narkotykowe poszczególnych państw są różne i mogą okazać się przykrą niespodzianką dla turystów – nie każdy kraj toleruje te używki (ich posiadanie i używanie) i nie z każdego można je bezkarnie wywozić.
Na reklamach kampanii zilustrowano galerię postaci, od rowerzysty przez elegancką kobietę po osobę z psem na smyczy, uwięzionych w różnych państwach. Dobór postaci wygląda na dość przypadkowy, ale być może to celowy zabieg mający pokazać, że każdy może popaść w kłopoty z powodu narkotyków.
Druga edycja kampanii, z września br., oparta została o animowany spot telewizyjny.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu