W marcu 2008 r. hiszpańska fundacja Ramón Rubial, we współpracy z agencją JWT z Barcelony, prowadziła kampanię przestrzegającą przed braniem narkotyków, szczególnie w kontekście pobytu za granicą. Polityki narkotykowe poszczególnych państw są różne i mogą okazać się przykrą niespodzianką dla turystów – nie każdy kraj toleruje te używki (ich posiadanie i używanie) i nie z każdego można je bezkarnie wywozić.
Na reklamach kampanii zilustrowano galerię postaci, od rowerzysty przez elegancką kobietę po osobę z psem na smyczy, uwięzionych w różnych państwach. Dobór postaci wygląda na dość przypadkowy, ale być może to celowy zabieg mający pokazać, że każdy może popaść w kłopoty z powodu narkotyków.
Druga edycja kampanii, z września br., oparta została o animowany spot telewizyjny.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
23.11.2023
DeepSteki
-
22.11.2023
Prawda jest taka
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on