logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Niemcy, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  07.02.2013

Wartość czasu na Facebooku

Your browser does not support the video tag.


Reklama przypomina nieskomplikowaną kreskówkę dla dzieci. Narrator za pomocą prostej opowieści przedstawia zamysł kampanii. Mimo przyjemnej dla oka kreacji dotyczy ona poważnego problemu, jakim jest opieka nad osieroconymi dziećmi.

Nadawcą kampanii pt. „Time Spend” (nazwa stanowi grę słów: spędzanie/wydawanie czasu) jest SOS Children’s Village (Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, oddział w Niemczech). Jest to pozarządowa organizacja o międzynarodowym zasięgu, która niesie pomoc dzieciom pozbawionym opieki rodzicielskiej oraz zagrożonym jej utratą. Dla tych dzieci stowarzyszenie tworzy rodzinne formy opieki zastępczej, potocznie zwane „SOS Wioskami Dziecięcymi”.

Celem kampanii jest zwiększenie funduszy organizacji na prowadzenie takich rodzinnych domów dziecka i zachęcenie odbiorców do jej wsparcia. Można wesprzeć organizację korzystając ze specjalnie zaprojektowanej aplikacji dla Facebooka o nazwie „Time Spend”. Dzięki niej – jak głosi hasło kampanii – „A quite normal social network becomes a real social network” (Zwyczajna internetowa sieć społecznościowa staje się prawdziwą siecią społeczną). Aplikacja ta zlicza czas spędzony przez jego użytkownika w sieci, który zaś uprzednio podaje, ile, jego zdaniem, warta jest określona jednostka czasu spędzona na portalu Facebook. Czas ten jest następnie „zamieniany” na konkretną sumę pieniędzy, którą użytkownik może wpłacić na rzecz organizacji.

Ewa Witkowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Time Spend
Czas:
2012.11.2
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
SOS Children’s Village Germany
Media:
Internet
Wykonawca:
Gürtlerbachmann
Adresaci:
Użytkownicy Facebooka
Hasło kampani:
A quite normal social network becomes a real social network (Zwyczajna internetowa sieć społecznościowa staje się prawdziwą siecią społeczną)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 04.05.2022

    Globalny raport o pracy hybrydowej 2022


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek