logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Warsztaty dziennikarskie dla seniorów
12.07.2016
Tematy: Wydarzenia

Warsztaty dziennikarskie dla seniorów



Stowarzyszenie MANKO i redakcja „Głosu Seniora” organizują dla seniorów dwudniowe warsztaty dziennikarsko-obywatelsko-medialne w 8 miastach na terenie całej Polski (w województwach: małopolskim, podkarpackim, opolskim, śląskim, dolnośląskim, warmińsko-mazurskim, kujawsko-pomorskim i pomorskim). Warsztaty mają na celu aktywizowanie osób starszych, zwiększenie frekwencji seniorów w przestrzeni publicznej poprzez ich obecność w mediach oraz propagowanie prospołecznej postawy wśród osób 60+. W związku z warsztatami planowane jest wydanie lokalnych edycji „Głosu Seniora” (rzeszowskiej i krakowskiej) a także lokalnych wkładek z tekstami uczestników naszych warsztatów w ogólnopolskich „Głosach Seniora”.

Kolejnym etapem działań będą Dni Seniora, które odbędą się w tych samych miastach, co szkolenia dziennikarskie. W trakcie Dni Seniora będzie można wysłuchać wykładów dotyczące ekonomii, bezpieczeństwa i profilaktyki prozdrowotnej osób 60+. Aktualne informacje można znaleźć na Facebooku.

Od dwóch dekad populacja osób 60+ nieustająco rośnie. W Polsce stanowi dziś 22% społeczeństwa. W roku 2030 odsetek ten wzrośnie do 28%, a w 2050 roku wyniesie 39%. Polacy będą wówczas najstarsi w Europie.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek