logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  24.11.2009

W prawdziwym świecie



Seria trzech reklam brytyjskiego oddziału Womankind Worldwide stworzona w 2006 roku z okazji Dnia Białej Wstążki (Międzynarodowy Dzień Walki z Przemocą Wobec Kobiet, 25 listopada) na pierwszy rzut oka wygląda na klasyczne reklamy komercyjne. Jak setki podobnych w prasie kobiecej, zachwalających kremy, szampony, perfumy. Różnica jest jednak zasadnicza. Zamiast loga znanej marki na etykietkach znalazły się dramatyczne statystyki kontrastujące z wyidealizowanym eleganckim światem z fotografii. „W prawdziwym świecie 1 na 4 brytyjskie kobiety doświadczy przemocy domowej w którymś momencie swojego życia. W prawdziwym świecie 1 na 20 brytyjskich kobiet zostanie zgwałcona. W prawdziwym świecie co tydzień 2 kobiety umierają z rąk swoich obecnych bądź byłych partnerów”.
M.Nowak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 28.11.2023

    Bajeczki dla dzieci


  • 23.11.2023

    DeepSteki


  • 22.11.2023

    Prawda jest taka


  • 21.11.2023

    Dzień jak co dzień


  • 20.11.2023

    Najlepsza inwestycja


  • 16.11.2023

    Gdy las się pali, pali nie tylko on


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek