Seria trzech reklam brytyjskiego oddziału Womankind Worldwide stworzona w 2006 roku z okazji Dnia Białej Wstążki (Międzynarodowy Dzień Walki z Przemocą Wobec Kobiet, 25 listopada) na pierwszy rzut oka wygląda na klasyczne reklamy komercyjne. Jak setki podobnych w prasie kobiecej, zachwalających kremy, szampony, perfumy. Różnica jest jednak zasadnicza. Zamiast loga znanej marki na etykietkach znalazły się dramatyczne statystyki kontrastujące z wyidealizowanym eleganckim światem z fotografii. „W prawdziwym świecie 1 na 4 brytyjskie kobiety doświadczy przemocy domowej w którymś momencie swojego życia. W prawdziwym świecie 1 na 20 brytyjskich kobiet zostanie zgwałcona. W prawdziwym świecie co tydzień 2 kobiety umierają z rąk swoich obecnych bądź byłych partnerów”.
M.Nowak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
22.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
19.04.2024
Broń to nie zabawka!