Seria trzech reklam brytyjskiego oddziału Womankind Worldwide stworzona w 2006 roku z okazji Dnia Białej Wstążki (Międzynarodowy Dzień Walki z Przemocą Wobec Kobiet, 25 listopada) na pierwszy rzut oka wygląda na klasyczne reklamy komercyjne. Jak setki podobnych w prasie kobiecej, zachwalających kremy, szampony, perfumy. Różnica jest jednak zasadnicza. Zamiast loga znanej marki na etykietkach znalazły się dramatyczne statystyki kontrastujące z wyidealizowanym eleganckim światem z fotografii. „W prawdziwym świecie 1 na 4 brytyjskie kobiety doświadczy przemocy domowej w którymś momencie swojego życia. W prawdziwym świecie 1 na 20 brytyjskich kobiet zostanie zgwałcona. W prawdziwym świecie co tydzień 2 kobiety umierają z rąk swoich obecnych bądź byłych partnerów”.
M.Nowak
zobacz także
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki