Seria trzech reklam brytyjskiego oddziału Womankind Worldwide stworzona w 2006 roku z okazji Dnia Białej Wstążki (Międzynarodowy Dzień Walki z Przemocą Wobec Kobiet, 25 listopada) na pierwszy rzut oka wygląda na klasyczne reklamy komercyjne. Jak setki podobnych w prasie kobiecej, zachwalających kremy, szampony, perfumy. Różnica jest jednak zasadnicza. Zamiast loga znanej marki na etykietkach znalazły się dramatyczne statystyki kontrastujące z wyidealizowanym eleganckim światem z fotografii. „W prawdziwym świecie 1 na 4 brytyjskie kobiety doświadczy przemocy domowej w którymś momencie swojego życia. W prawdziwym świecie 1 na 20 brytyjskich kobiet zostanie zgwałcona. W prawdziwym świecie co tydzień 2 kobiety umierają z rąk swoich obecnych bądź byłych partnerów”.
M.Nowak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
23.11.2023
DeepSteki
-
22.11.2023
Prawda jest taka
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on