logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Meksyk, Prawa człowieka
   ──────  28.04.2012

W drodze na własną egzekucję

Your browser does not support the video tag.


Diego Álvarez Lucero jedzie na swoją własną egzekucję. Ten 28-letni dziennikarz  za chwilę będzie kolejnym z wielu, którzy w ciągu ostatnich lat zginęli za pisanie niewygodnej prawdy.

Spot zrealizowany w ramach kampanii pt. „No more attacks to journalists” (Nigdy więcej ataków na dziennikarzy) jest pełen smutku, strachu, napięcia. Surowość ujęć powoduje, że przekaz filmu jest czysty i nie wymaga szerszego komentarza. Śmierć dziennikarza, okrucieństwo zabójców i bezsilność odbiorcy stanowią dramat całego społeczeństwa.

Kampanijne hasło informuje o tym, gdzie pracował i zginął Álvarez: „Mexico has become one of the most dangerous countries to practice journalism”. (Meksyk stał się jednym z najniebezpieczniejszych krajów do uprawiania dziennikarstwa). Na podstawie informacji publikowanych przez wenezuelski El Universal, od 2000 roku ponad 70 dziennikarzy padło ofiarą ataków ze strony meksykańskich karteli narkotykowych oraz zostało zamordowanych.

Koncept kreacji jest dziełem Tino De La Huerty. Na zlecenie meksykańskiego oddziału Amnesty International, 2-minutowy film przygotowała agencja Herba+Sonora.

Spot kończy się apelem: "Take action! Let’s protect those who inform us" (Zacznij działać! Chrońmy tych, którzy nas informują). Petycja w obronie wolności słowa w Meksyku znajduje się na stronie: www.alzatuvoz.org/periodistas
Marcin Ratajczyk


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
No more attacks to journalists!
Czas:
2012.4.21
Tematy:
Prawa człowieka
Kraje:
Meksyk
Nadawca:
Amnesty International
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Herba+Sonora (México City, New York)
Adresaci:
Osoby dorosłe, ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Mexico has become one of the most dangerous countries to practice journalism (Meksyk stał się jednym z najniebezpieczniejszych krajów do uprawiania dziennikarstwa);





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


  • 13.07.2022

    Fast fashion jest jak fast food


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek