Ukojenie dla osieroconych dzieci
Ponownie pod hasłem "Pomóż ukoić ból" Fundacja Hospicyjna prowadzi od początku roku kampanię 1%, która dotyczy wspierania działalności hospicyjnej w Polsce. Przekonuje do niesienia pomocy osieroconym dzieciom, których bliscy byli pod opieką hospicjów i zmarli. Do tej pory fundacja pomogła 2519 takim dzieciom. Podatnicy mogą wesprzeć jej działania podatkiem 1%.
Na potrzeby kampanii powstał spot telewizyjny oraz radiowy, do których głosu użyczył – podobnie jak w zeszłorocznej edycji kampanii – aktor Andrzej Chyra. Ponadto wykorzystywane są reklamy billboardowe, plakaty i bannery internetowe (emitowane w portalach regionalnych oraz ogólnopolskich o tematyce finansowej i podatkowej). Operator filmowy, Grzegorz Kędzierski, który pracował przy takich filmach jak "Popiełuszko. Wolność jest w nas", czy "Ogniem i Mieczem" zdjęcia do spotu telewizyjnego wykonał pro bono. Kreację kampanii – także charytatywnie – przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.
Kampania ma zasięg ogólnopolski i potrwa do kwietnia br. Kreacja outdoorowa w tym roku została zmieniona, natomiast spot telewizyjny i radiowy pozostały takie same, jak w roku ubiegłym.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
03.08.2022
delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października
-
29.07.2022
AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie
-
27.07.2022
Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając
-
26.07.2022
Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów