Ukojenie dla osieroconych dzieci
Ponownie pod hasłem "Pomóż ukoić ból" Fundacja Hospicyjna prowadzi od początku roku kampanię 1%, która dotyczy wspierania działalności hospicyjnej w Polsce. Przekonuje do niesienia pomocy osieroconym dzieciom, których bliscy byli pod opieką hospicjów i zmarli. Do tej pory fundacja pomogła 2519 takim dzieciom. Podatnicy mogą wesprzeć jej działania podatkiem 1%.
Na potrzeby kampanii powstał spot telewizyjny oraz radiowy, do których głosu użyczył – podobnie jak w zeszłorocznej edycji kampanii – aktor Andrzej Chyra. Ponadto wykorzystywane są reklamy billboardowe, plakaty i bannery internetowe (emitowane w portalach regionalnych oraz ogólnopolskich o tematyce finansowej i podatkowej). Operator filmowy, Grzegorz Kędzierski, który pracował przy takich filmach jak "Popiełuszko. Wolność jest w nas", czy "Ogniem i Mieczem" zdjęcia do spotu telewizyjnego wykonał pro bono. Kreację kampanii – także charytatywnie – przygotowała Fabryka Komunikacji Społecznej.
Kampania ma zasięg ogólnopolski i potrwa do kwietnia br. Kreacja outdoorowa w tym roku została zmieniona, natomiast spot telewizyjny i radiowy pozostały takie same, jak w roku ubiegłym.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!