logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Tytoniokalkulator
06.07.2009
Tematy: Kampanie, Brazylia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Tytoniokalkulator



Twórcy kampanii antynikotynowych korzystają z dość wąskiego zbioru argumentów. Były już antynikotynowe kampanie skupiające się na negatywnym wpływie papierosów na zdrowie palaczy (popularne „Palenie zabija” umieszczane na paczkach papierosów), były też takie, które mówiły o skutkach dymu dla biernych palaczy. Stosunkowo niewiele mówi się o rujnujących rezultatach finansowych palenia papierosów.

Władze brazylijskiego miasta Sao Paulo wraz z agencją Master Comunicacao zorganizowały akcję online pod nazwą Tabaconomia. Na stronie www.tabaconomia.com.br palacze mogą znaleźć „tabacokalkulator” i obliczyć ile pieniędzy wydają na papierosy w ciągu roku i co mogliby kupić za równowartość tej kwoty.

Na plakatach, które mają zachęcić do odwiedzenia strony, widnieją lodówka i samochód w formie zgniecionego, wypalonego papierosa. Mają uświadomić, jak łatwo, papieros po papierosie, pozbawiają się innych dóbr i przyjemności.
K. Kamińska



Nazwa kampanii:
Tabaconomia
Czas:
2009.7.1
Nadawca:
Miasto Sao Paulo
Media:
Internet, plakaty
Wykonawca:
Master Comunicacao (Sao Paulo)
Adresaci:
Osoby palące i kupujące papierosy
Hasło kampani:
Do you know how much you really spend on cigarettes? (Czy wiesz ile tak naprawdę wydajesz na papierosy?)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek