Tytoniokalkulator
Twórcy kampanii antynikotynowych korzystają z dość wąskiego zbioru argumentów. Były już antynikotynowe kampanie skupiające się na negatywnym wpływie papierosów na zdrowie palaczy (popularne „Palenie zabija” umieszczane na paczkach papierosów), były też takie, które mówiły o skutkach dymu dla biernych palaczy. Stosunkowo niewiele mówi się o rujnujących rezultatach finansowych palenia papierosów.
Władze brazylijskiego miasta Sao Paulo wraz z agencją Master Comunicacao zorganizowały akcję online pod nazwą Tabaconomia. Na stronie www.tabaconomia.com.br palacze mogą znaleźć „tabacokalkulator” i obliczyć ile pieniędzy wydają na papierosy w ciągu roku i co mogliby kupić za równowartość tej kwoty.
Na plakatach, które mają zachęcić do odwiedzenia strony, widnieją lodówka i samochód w formie zgniecionego, wypalonego papierosa. Mają uświadomić, jak łatwo, papieros po papierosie, pozbawiają się innych dóbr i przyjemności.
K. Kamińska
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz


