logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Francja, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  31.12.2008

Trumna do uniknięcia



Śmierć w młodym wieku nie musi być przeznaczeniem. Stowarzyszenie Prévention Routière (Prewencja drogowa) zareagowała na statystyki, zgodnie z którymi co tydzień na drogach we Francji ginie 23 młodych ludzi, a 600 zostaje rannych, co daje Francji niechlubne pierwsze miejsce w statystykach dotyczących wypadków w ruchu drogowym. Te dane zaostrzają się w okolicach świąt i Sylwestra, a wypadki drogowe są główną przyczyną śmierci osób w wieku 15-24 lat.

Według prezesa organizacji, Bernarda Pottiera, wypadki drogowe są wciąż postrzegane jako nieuniknione. Z taką postawą powinno się walczyć i dlatego pod koniec 2008 roku, powstała kampania zachęcająca Francuzów do udzielenia wsparcia Prévention Routière.

Reklama przedstawia młodego mężczyznę w aucie z trumną na dachu, a poniżej wyjaśniony jest sens działalności organizacji – „Według nas, śmierć na drodze w wieku 20 lat nie jest nieuchronna. Co tydzień w wypadkach drogowych ginie 23 młodych ludzi i jest to główna przyczyna śmierci osób w wieku 15-14 lat. Niektórzy myślą, że nic nie można na to poradzić. Nie my. Nasi wolontariusze każdego dnia działają w szkołach i przed dyskotekami, współpracują też z władzami publicznymi. Wy też pomóżcie nam ratować życia. Pomóżcie nam działać”.
M. Kryńska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Fatalité
Czas:
2008.12.30 - 2009.3.15
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Francja
Nadawca:
Association Prévention Routière
Media:
Prasa, citylighty, billboardy, internet
Wykonawca:
i&e
Adresaci:
Młodzi dorośli kierowcy i ogół społeczeństwa - potencjalni darczyńcy
Hasło kampani:
Pour nous, mourir à 20 ans sur la route, n’est pas une fatalité. (Według nas, śmierć na drodze w wieku 20 lat nie jest nieuchronna)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek