logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Trudno dostrzec dżdżownicę obok nosorożca
09.11.2016
Tematy: Kreacje / printy

Trudno dostrzec dżdżownicę obok nosorożca

Your browser does not support the video tag.


Waga ochrony wielorybów, niedźwiedzi czy nosrożców jest powszechnie znana, porusza opinię publiczną, wywołuje silne reakcje i sprawia, że wielu pomaga w ich ratowaniu i ocaleniu. Tymczasem kampania informacyjna uruchomiona przez Noé Association uświadamia, jak wiele jest zagrożeń dla różnorodności biologicznej i jak duża jest rola innych, mniej rozpoznawalnych czy mniej efektownych gatunków. Niewielkie rozmiary dżdżownic, pszczół i planktonu sprawiają, że są zapominane, ignorowane, a ich los pozostaje większości ludzi obojętny. Tymczasem na przestrzeni lat tak bardzo istotne dla środowiska gatunki… znikają.

Autorzy kreacji uświadamiają, że „najbardziej narażone nie zawsze są najbardziej widoczne”, prezentując zdjęcia na których na pierwszy rzut oka widać duże, rozpoznawalne stworzenia, a obok wspomniane wyżej – małe, lecz nie mniej ważne. Kreację przygotowała agencja Fred & Farid.

Katarzyna Płaza








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek