Zapomniałem czegoś, zaraz będę! Mam małe zakupy, postoję tylko chwilę. I tak nikt tu nie parkuje – typowe wymówki kierowców, parkujących na miejscach dla niepełnosprawnych, w ustach osób na wózkach inwalidzkich czy podpierających się kulami mają wzbudzić w odbiorcach poczucie winy.
Kampania "Excuses vs. Reasons" ("Wymówki vs. Powody") przypomina, że niepełnosprawność jest naprawdę istotnym powodem, z którego przysługują określone przywileje – ważniejszym, niż brak czasu czy niechęć do szukania innego wolnego miejsca przez osobę, dla której jest to zdecydowanie łatwiejsze.
Akcję prowadzi The Colorado Advisory Council for Persons With Disabilities (Rada na rzecz Doradztwa Niepełnosprawnym w Stanie Kolorado).
Nazwa kampanii:
Excuses vs. Reasons
Czas:
2015.6.10
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
The Colorado Advisory Council for Persons With Disabilities
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Amélie Company
Adresaci:
Kierowcy
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
10.01.2025
Gnicie mózgu
-
10.01.2025
Zły Mikołaj
-
08.01.2025
Zastąpione przez plastik