────── 06.05.2011
Szósta ręka policjanta
Niczym w Baśniach z Tysiąca i Jednej Nocy hinduski policjant ma sześć rąk. Każda z nich działa niezależnie od pozostałych. Lewa dolna odpowiedzialna jest za branie łapówek.
Kreacja kampanii „ Don’t bribe. Follow the rules“ (Nie bierz. Przestrzegaj prawa) przypomina ilustrację hinduskiej bajki chociaż jej adresatami są policjanci i oficjele. Kampanię zrealizowano na zlecenie Indyjskiej Federacji Antykorupcyjnej w związku z powszechną w tym środowisku korupcją.
Sześcioramienny policjant ma i tak masę pracy – jeśli nie przestanie brać łapówek nawet sześciu rąk mu nie wystarczy. Hasło kampanii tłumaczy: „The more you bribe, the more powerful they get.“ (Im więcej bierzesz, tym oni są silniejsi).
Paulina Wajszczak
Nazwa kampanii:
Don't bribe. Follow the rules
Czas:
2011.5.1
Kraje:
Indie
Nadawca:
The Anti-Corruption Federation of India
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Publicis
Adresaci:
Hinduscy policjanci
Hasło kampani:
The more you bribe, the more powerful they get. (Im więcej bierzesz, tym oni są silniejsi)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego
-
05.09.2024
Inni czynią świat innym