logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Szósta ręka policjanta
06.05.2011
Tematy: Kampanie, Indie, Przejrzystość instytucji, problem korupcji

Szósta ręka policjanta



Niczym w Baśniach z Tysiąca i Jednej Nocy hinduski policjant ma sześć rąk. Każda z nich działa niezależnie od pozostałych. Lewa dolna odpowiedzialna jest za branie łapówek.

Kreacja kampanii „ Don’t bribe. Follow the rules“ (Nie bierz. Przestrzegaj prawa) przypomina ilustrację hinduskiej bajki chociaż jej adresatami są policjanci i oficjele. Kampanię zrealizowano na zlecenie Indyjskiej Federacji Antykorupcyjnej w związku z powszechną w tym środowisku korupcją.

Sześcioramienny policjant ma i tak masę pracy – jeśli nie przestanie brać łapówek nawet sześciu rąk mu nie wystarczy. Hasło kampanii tłumaczy: „The more you bribe, the more powerful they get.“ (Im więcej bierzesz, tym oni są silniejsi).
Paulina Wajszczak



Nazwa kampanii:
Don't bribe. Follow the rules
Czas:
2011.5.1
Nadawca:
The Anti-Corruption Federation of India
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Publicis
Adresaci:
Hinduscy policjanci
Hasło kampani:
The more you bribe, the more powerful they get. (Im więcej bierzesz, tym oni są silniejsi)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek