Szósta ręka policjanta
Niczym w Baśniach z Tysiąca i Jednej Nocy hinduski policjant ma sześć rąk. Każda z nich działa niezależnie od pozostałych. Lewa dolna odpowiedzialna jest za branie łapówek.
Kreacja kampanii „ Don’t bribe. Follow the rules“ (Nie bierz. Przestrzegaj prawa) przypomina ilustrację hinduskiej bajki chociaż jej adresatami są policjanci i oficjele. Kampanię zrealizowano na zlecenie Indyjskiej Federacji Antykorupcyjnej w związku z powszechną w tym środowisku korupcją.
Sześcioramienny policjant ma i tak masę pracy – jeśli nie przestanie brać łapówek nawet sześciu rąk mu nie wystarczy. Hasło kampanii tłumaczy: „The more you bribe, the more powerful they get.“ (Im więcej bierzesz, tym oni są silniejsi).
Paulina Wajszczak
Nazwa kampanii:
Don't bribe. Follow the rules
Czas:
2011.5.1
Nadawca:
The Anti-Corruption Federation of India
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Publicis
Adresaci:
Hinduscy policjanci
Hasło kampani:
The more you bribe, the more powerful they get. (Im więcej bierzesz, tym oni są silniejsi)
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat