Szwajcarskie Stowarzyszenie Recyglingu Aluminium „Igora” w 2005 roku zainicjowało proekologiczną kampanię pod hasłem „Was zuhause stört, strört auch auf der straße” – Co przeszkadza w domu, przeszkadza też na ulicy. Reklamy (plakaty, spoty telewizyjne i ulotki) przedstawiały potwornie zaśmiecone wnętrza mieszkań i lokali użyteczności publicznej (restauracja, bar, butik). Miały sprawić, że odbiorcy zaczną traktować świat zewnętrzny tak, jak swoje mieszkanie, czyli będą dbać o czystość ulic i terenów zielonych. Kampanii towarzyszyły happeningi, podczas których drobiazgowo zbierano śmieci, a specjaliści wyjaśniali przechodniom zasady recyklingu i zachęcali do wyrzucania śmieci do odpowiednich pojemników.
K.Figurska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
23.11.2023
DeepSteki
-
22.11.2023
Prawda jest taka
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on