Szwajcarskie Stowarzyszenie Recyglingu Aluminium „Igora” w 2005 roku zainicjowało proekologiczną kampanię pod hasłem „Was zuhause stört, strört auch auf der straße” – Co przeszkadza w domu, przeszkadza też na ulicy. Reklamy (plakaty, spoty telewizyjne i ulotki) przedstawiały potwornie zaśmiecone wnętrza mieszkań i lokali użyteczności publicznej (restauracja, bar, butik). Miały sprawić, że odbiorcy zaczną traktować świat zewnętrzny tak, jak swoje mieszkanie, czyli będą dbać o czystość ulic i terenów zielonych. Kampanii towarzyszyły happeningi, podczas których drobiazgowo zbierano śmieci, a specjaliści wyjaśniali przechodniom zasady recyklingu i zachęcali do wyrzucania śmieci do odpowiednich pojemników.
K.Figurska
zobacz także
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
30.05.2025Kreacje / printy
Real Reality Show
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…