Szwajcarskie Stowarzyszenie Recyglingu Aluminium „Igora” w 2005 roku zainicjowało proekologiczną kampanię pod hasłem „Was zuhause stört, strört auch auf der straße” – Co przeszkadza w domu, przeszkadza też na ulicy. Reklamy (plakaty, spoty telewizyjne i ulotki) przedstawiały potwornie zaśmiecone wnętrza mieszkań i lokali użyteczności publicznej (restauracja, bar, butik). Miały sprawić, że odbiorcy zaczną traktować świat zewnętrzny tak, jak swoje mieszkanie, czyli będą dbać o czystość ulic i terenów zielonych. Kampanii towarzyszyły happeningi, podczas których drobiazgowo zbierano śmieci, a specjaliści wyjaśniali przechodniom zasady recyklingu i zachęcali do wyrzucania śmieci do odpowiednich pojemników.
K.Figurska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu