Każdy z trzech komiksów przygotowany w ramach kampanii „Protect yourself” („Zabezpieczaj się”) opowiada zupełnie inną historię o walorach stosowania prezerwatyw. To ona w każdej z opowieści jest źródłem sukcesu i radości jej bohaterów.
Kampania zrealizowana została w marcu br. i ma przypominać o zasadach bezpiecznego seksu. Temat HIV/AIDS wciąż jest dużym problemem społecznym, a używanie prezerwatyw jest dotychczas najlepszym sposobem zabezpieczania się przed zakażeniem.
Kreacje na rynek amerykański przygotowała agencja Goodby, Silverstein & Partners z San Francisco na zlecenie francuskiej organizacji AIDES. Twórcami komiksów są Cristiano Siqueira, Mike Kazaleh i Nathan Fox.
AIDES znana jest z prowadzenia bardzo wyrazistych kampanii. Stara się dotrzeć głównie do młodych ludzi i dlatego jej kampanie zazwyczaj bawią, czasami szokują, ale nie moralizują, np.: „Clever Dick”, „Naughty Graffiti”, „Baby, Baby”, „Langue de serpent et cercueil”, „Sexy Fingers”.
K. Zawadzka
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
06.06.2023
Pogrzeb w Katarze
-
05.06.2023
Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”
-
30.05.2023
Stare zwierzęta hodowlane
-
29.05.2023
Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt
-
25.05.2023
Dog save the King!
-
24.05.2023
Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi