logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Praca i polityka zatrudnienia
   ──────  05.11.2012

Sprzedawczyni kradnie, a biznesmen rozdaje jointy

Your browser does not support the video tag.


Specjalistka ds. rekrutacji kradła w domu towarowym, sprzedawczyni przywłaszczyła sobie pieniądze zbierane na cel charytatywny, nauczycielka dzwoniła pod numer alarmowy, opowiadając niestworzone historie, przedsiębiorca dał pierwszego jointa kuzynowi, który później wpadł w ciężkie uzależnienie od narkotyków, a dyrektor zarządzający był członkiem gangu, który terroryzował okolicę.

Kampania "Fresh Start Employer" (Pracodawca, który pozwoli zacząć od zera) organizacji pozarządowej Whitelion, zajmującej się mentoringiem dla młodych, ma przekonać pracodawców, że każdy zasługuje na drugą szansę. W spocie osoby znane i zwykli Australijczycy spowiadają się z błędów młodości, które nie zaważyły jednak na całym ich późniejszym życiu – mieli wsparcie dorosłych, dzięki którym mogli szczęśliwie przejść przez burzliwy okres. Według Whitelion nie wszyscy są jednak w tak komfortowej sytuacji – niektórzy, bez pomocy dorosłych, wpadają na stałe w poważne tarapaty. Pracodawcy najczęściej skreślają ludzi z problematyczną przeszłością. Młodzi nie mogą liczyć na znalezienie wartościowej pracy i trudno im zintegrować się ze społeczeństwem.

Kampania krąży wokół motywu wyznania zgodnie z hasłem "We all made mistakes when we were young. That’s why everybody deserves a fresh start" (Wszyscy popełnialiśmy błędy, kiedy byliśmy młodzi. Dlatego każdemu należy dać szansę zacząć wszystko od nowa). Każdy, lub prawie każdy ma coś na sumieniu, więc powinniśmy być bardziej skłonni dać innym możliwość rozpoczęcia wszystkiego od początku – przekonują nadawcy.

Kampanię wspiera strona internetowa, na której można umieścić swoją spowiedź w formie tekstu lub wideo (organizatorzy gwarantują anonimowość, wizerunki i głos są zniekształcane). Whitelion organizuje także wydarzenia plenerowe, w czasie których w przygotowanych na tą okoliczność namiotach (confession booths) można nagrać swoje wyznanie. Strona ma służyć także jako platforma komunikacji między organizacją a pracodawcami – konkretne firmy mogą za jej pośrednictwem zgłaszać się do programu.
Aleksandra Janowska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Fresh Start Employer
Czas:
2012.10.29
Tematy:
Praca i polityka zatrudnienia
Kraje:
Australia
Nadawca:
Whitelion
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
BMF
Adresaci:
Pracodawcy
Hasło kampani:
We all made mistakes when we were young. That’s why everybody deserves a fresh start (Wszyscy popełnialiśmy błędy, kiedy byliśmy młodzi. Dlatego każdemu należy dać szansę zacząć wszystko od nowa)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 04.05.2022

    Globalny raport o pracy hybrydowej 2022


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek