Minimum środków, efektów i pieniędzy, a maksimum treści. W prosty sposób (telefon komórkowy na białym tle) i inteligentnie (nie chcemy tłumaczyć, by nie psuć efektu) skonstruowana jest holenderska reklama "Pomóż Haiti" wzywająca do wysłania charytatywnego sms-a, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc ofiarom trzęsienia ziemi na Haiti.
Liczba ofiar śmiertelnych tragedii z 12 stycznia przekroczyła 200 tysięcy. 300 tysięcy ludzi jest rannych. Podczas wstrząsów zniszczonych zostało 250 tysięcy domów i około 30 tysięcy przedsiębiorstw. Po raz ostatni trzęsienie ziemi o podobnej sile nawiedziło Haiti w XVIII wieku.
Nazwa kampanii:
Help Haiti
Czas:
2010.1.28 - 2010.2.14
Nadawca:
Samenwerkende hulporganisaties
Media:
Telewizja
Wykonawca:
N=5
Adresaci:
Ogół społeczeństwa, właściciele telefonów komórkowych
Hasło kampani:
Help Haïti | sms 'STEUN' naar 5050 (€ 3,- per bericht)
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat