logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Francja, Ekologia i środowisko
   ──────  20.03.2011

Śmieci dają pracę

Your browser does not support the video tag.


Nie każdy nadaje się do pracy w domu pogrzebowym. Bohater francuskiej kampanii „Clumsy” z pewnością do niej nie ma powołania. A to urna z prochami wypadnie mu z rąk i rozsypie się na podłogę cała jej zawartość, a to w czasie mszy zamiast płyty z muzyką pogrzebową włączy składankę najnowszych przebojów. Na szczęście, gdy zostaje zwolniony, od razu tak jak inne osoby, które rozstały się ze swoimi dotychczasowymi profesjami, znajduje inne zajęcie – oczyszczanie plaży. Bo jak przekonuje hasło kampanii „Picking up trash is something anyone can do” ("Każdy może zbierać śmieci").

Jeśli zanieczyszczenie terenów nabrzeżnych we Francji w ciągu najbliższych lat nie zmniejszy się, to aż 20% nadmorskich miejscowości będzie musiało zamknąć swój odcinek plaży z powodu zbyt wysokiego zanieczyszczenia środowiska, szkodliwego dla ludzkiego zdrowia.

Nieco przewrotna kampania została przygotowana przez Kristoffera Borgli – norweskiego reżysera, autora teledysków i krótkich filmów pełnometrażowych. Świetnie zrealizowany pod względem technicznym spot utrzymany jest w typowych dla Borgliego nieco sennych barwach. Spot powstał na zamówienie międzynarodowej organizacji Surfrider Foundation.

Surfrider Foundation to organizacja założona w 1990 roku przez Toma Currena, trzykrotnego mistrza świata w surfingu. Organizacja zajmuje się ochroną mórz i oceanów oraz plaż. W ciągu ponad 20 lat swojej działalności Surfrider Foundation stworzyła sieć lokalnych grup nadzorujących stan wody oraz zanieczyszczenie nabrzeżnych ekosystemów. Oddziały fundacji znajdują się nie tylko w Europie, ale także w Australii, Japonii, USA i Ameryce Południowej.
M. Lewkowicz


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Clumsy
Czas:
2011.3.15 - 2011.3.27
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Francja
Nadawca:
Surfrider Foundation Europe
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Young & Rubicam
Adresaci:
Wszystkie osoby korzystające z plaż
Hasło kampani:
Picking up trash is something anyone can do (Każdy może zbierać śmieci)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.05.2022

    Alkohol oszukuje


  • 01.05.2022

    Słodkie Święto Pracy


  • 29.04.2022

    I kto tu jest potworem?


  • 28.04.2022

    Gdyby tylko mogły mówić…


  • 28.04.2022

    Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji


  • 27.04.2022

    Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek