logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Edukacja, Kultura
   ──────  06.11.2013

Skuteczność udowodniona, stosować codziennie

Your browser does not support the video tag.


Piotr Cyrwus, Katarzyna Żak, Alicja Resich-Modlińska, Olga Borys, Kamila Szczawińska, Andrzej Seweryn i Marcin Kwaśny przekonują, że nie potrzeba do tego sterylnych warunków, skuteczność jest udowodniona, ćwiczy szare komórki i poszerza horyzonty. Mowa o czytaniu, a kampania ma przekonać rodziców, nauczycieli, a także same dzieci, że samodzielne czytanie przez nie książek to dobra zabawa.

Inicjator kampanii, wydawnictwo Egmont Polska, chce zmienić aktualne statystyki, z których wynika, że ponad połowa Polaków nie przeczytała w ciągu roku ani jednej książki. W spotach zostanie pokazane, dlaczego czytanie jest ważne i jaką rolę spełnia w rozwoju i życiu dzieci. Z wywiadów czytelnicy dowiedzą się, w jaki sposób książki wpłynęły na życie ambasadorów czytania oraz przyczyniły się do ich sukcesu zawodowego i prywatnego.

Działania w ramach Akcji „Czytam sobie” wspierają także dr Tomasz Makowski – dyrektor Biblioteki Narodowej, przewodniczący Krajowej Rady Bibliotecznej i Rady ds. Narodowego Zasobu Bibliotecznego przy Ministrze Kultury i Dziedzictwa Narodowego, dr hab. Katarzyna Kłosińska – językoznawca w Instytucie Języka Polskiego Uniwersytetu Warszawskiego, sekretarz Rady Języka Polskiego Państwowej Akademii Nauk, prowadząca popularną audycję radiową „Co w mowie piszczy” (Program Trzeci Polskiego Radia) oraz prof. Grzegorz Leszczyński – prodziekan Wydziału Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego, znawca literatury dla dzieci i młodzieży. Wśród ekspertów znalazły się również Iwona Chądrzyńska – psycholog dziecięcy, terapeuta pedagogiczny, od ponad 10 lat pomagająca dzieciom, rodzicom i nauczycielom oraz Ewa Świerżewska – założycielka portalu Qlturka.pl, tłumaczka i recenzentka.

Kampania została objęta patronatem Biblioteki Narodowej, poparła ją także Pierwsza Dama RP, Anna Komorowska. Do działań przyłączyły się też Polska Izba Książki i Komitet Ochrony Praw Dziecka.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Czytam sobie
Czas:
2013.10.29
Tematy:
Edukacja, Kultura
Kraje:
Polska
Nadawca:
Egmont Polska
Media:
Telewizja, spoty w kinach, internet
Wykonawca:
My Works, Bibliocreatio
Adresaci:
Rodzice, opiekunowie, nauczyciele, dzieci





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 22.09.2023

    #LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek