logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Komunikacja w rodzinie
   ──────  31.08.2009

Siła z małżeństwa



Żyją dłużej, seks sprawia im większą przyjemność, a ponad 80% pozostaje aktywna do późnej starości. Tak wygląda przewaga małżonków nad singlami. Tym argumentem do zawarcia małżeństwa oraz do umacniania go przekonuje Utah Commission on Marriage, która uruchomiła kampanię "Stronger Marriage". Nie jest to jednak przedsięwzięcie na wielką skalę, ale raczej próba zwrócenia uwagi na organizację i jej działalność.

Reklamy utrzymane w retro tonacji (co jest zastanawiające) i ascetycznej prostocie pytają "jak zbudować stabilne małżeństwo" oraz "jak osiągnąć w małżeństwie sukces"? Odpowiedź stanowią proste kalambury.

Kampania przekonuje, że mitem jest twierdzenie, że rozwód to najlepsza droga rozwiązania kryzysu małżeńskiego. Małżeństwo to siła napędowa – pozytywnie oddziałuje na zdrowie i psychikę partnerów. W jednym z artykułów profesor Chicagowskiego Uniwersytetu Linda Waite pisze: "Małżeństwo daje ludziom poczucie sensu i cel, który jest potężniejszy niż oni sami".

Najważniejsze są odnośniki do dwóch stron internetowych www.marriage.com oraz www.strongermarriage.com. Co można na nich znaleźć? I naukowe artykuły, pisane przez psychologów i socjologów. I porady z kolorowych pism w rodzaju "10 sposobów na to jak okazać swoje zaangażowanie". I terminy seminariów i warsztatów małżeńskich. I odnośniki do stron internetowych podobnych organizacji.

Strony są przeładowane materiałami i niespójne. Małżeństwa, które chciałyby skorzystać z pomocy Utah Commission on Marriage musiałyby sporo czasu poświęcić na przedarcie się przez gąszcz informacji. Zapewne dlatego na blogu 'Stronger Marriage’ z rzadka pojawiają się komentarze do artykułów i wpisów głównej pomysłodawczyni akcji Dr Liz Hale.
J.Benedyczak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Stronger Marriage
Czas:
2009.4.30 - 2010.1.3
Tematy:
Komunikacja w rodzinie
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
Utah Commission on Marriage
Media:
Outdoor, internet
Wykonawca:
Richter7 (Salt Lake City)
Adresaci:
Małżonkowie, szczególnie ze stanu Utah
Hasło kampani:
If you want a stronger marriage, work on it together (Jeśli chcecie silnego małżeństwa, pracujcie nad nim wspólnie)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek