logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Segregacja z natury
04.10.2009
Tematy: Wydarzenia

Segregacja z natury



W Kielcach wraz z początkiem października ruszyła ekologiczna akcja edukacyjna „… z natury segreguję!” organizowana przez Polski System Recyklingu Organizacja Odzysku S.A. i współfinansowana przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Jest to kolejny etap programu „W trosce o Naturę” rozpoczętego w Kielcach we wrześniu 2008 r. i obejmującego szkolenia dla przedsiębiorców, nauczycieli, przedstawicieli samorządów lokalnych oraz innych zainteresowanych.

Po szkoleniach dla przedsiębiorców z zakresu selektywnej zbiórki i recyklingu odpadów opakowaniowych przyszła kolej na edukację dzieci, młodzieży oraz pozostałych dorosłych. Podczas akcji „z natury segreguję!” zostaną przygotowane i przeprowadzone specjalne lekcje ekologii, którym będzie towarzyszyć m.in. konkurs selektywnej zbiórki odpadów, podczas którego dzieci będą mogły wykazać się wiedzą zdobytą podczas zajęć.

– Poprzez projekt „W trosce o Naturę” chcemy pokazać społeczeństwu, w jaki sposób można zmniejszyć liczbę odpadów i jakie korzyści płyną z ich segregacji. Poza tym zwracamy uwagę na długofalowe konsekwencje jakie niesie za sobą obecny stan rzeczy. – powiedziała Katarzyna Owsianka, specjalista ds. szkoleń i edukacji ekologicznej, Polski System Recyklingu Organizacja Odzysku SA. – Dzięki nowoczesnej formie szkoleń dla przedsiębiorców oraz licznym działaniom edukacyjnym skierowanymi do dzieci, młodzieży i dorosłych pragniemy przyczynić się do zmiany niekorzystnych wyników. Celem jest zbliżenie się w zakresie odzysku do standardów obowiązujących już od dawna w Europie.

Program akcji „…z natury segreguję!” jest objęty patronatem Ministerstwa Edukacji Narodowej, Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji oraz Europejskiego Roku Kreatywności i Innowacji.
M. Czerepak








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek