logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Rozpoczęcie roku z Pierwszą Damą
03.09.2012
Tematy: Wydarzenia

Rozpoczęcie roku z Pierwszą Damą



W poniedziałek 3 września w Jarocinie odbędzie się inauguracja roku szkolnego 2012/2013, podczas której lekcję edukacji obywatelskiej poprowadzi Pierwsza Dama Anna Komorowska. Zaprosi ona młodzież na wirtualną wycieczkę po Pałacu Prezydenckim. Taką inaugurację roku szkolnego organizuje „Szkoła z klasą 2.0”- akcja Gazety Wyborczej i Centrum Edukacji Obywatelskiej.

Władze gminy w ramach projektu „Jarocin – Kreatywna Szkoł@” wyposażyły szkoły w komputery i wspierają wykorzystanie nowych technologii w nauczaniu. W Szkole Podstawowej nr 2 im. Królowej Jadwigi podczas inauguracji będzie można zobaczyć próbki kilku takich lekcji. Uczniowie na angielskim będą rozmawiać z native speakerem przez internet, siedząc w klasie będą obserwować i analizować przyrodę online, skomponują muzykę i zagrają na instrumentach za pomocą komputerów. Wsparcie techniczne zapewni Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe.

Udział w jarocińskim rozpoczęciu roku szkolnego zapowiedziała Krystyna Szumilas, minister edukacji oraz przedstawiciele resortu nauki i szkolnictwa wyższego. Obecni będą także eksperci i dziennikarze zajmujący się edukacją i nowymi technologiami, nauczyciele oraz rodzice.

Po zajęciach dla uczniów odbędzie się dyskusja o cyfrowej szkole i działaniach zgodnych z ideą „Szkoły z klasą 2.0”, gdzie kluczową rolę ma spełniać nie sprzęt, a umiejętności i chęci nauczycieli, aby za jego pomocą mądrze i ciekawie uczyć. Przebieg tego wydarzenia będzie można na bieżąco śledzić na Wyborcza.pl/szkola20. We wtorek, 4 września będą mu poświęcone specjalne strony w „Gazecie Wyborczej”.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek