logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  10.03.2009

Reszta bez szans

Your browser does not support the video tag.


Hasłem Reszta nie daje im szans Lubelskie Bractwo Milosierdzia im. Św. Brata Alberta apeluje w kampanii medialnej, realizowanej pro bono przez Polymus Integrated Communication, o wsparcie finansowe w ramach możliwości odpisania 1% od podatku.

Spot reklamowy pokazuje przechodniów, którzy co jakiś czas wrzucają drobna monetę do puszki. „Reszta nie daje im szans, 1% podatku, tak. Przekazując 1% podatku dla Bractwa Miłosierdzia Św. Brata Alberta, pomagasz w tworzeniu ośrodka, w którym osoby bezdomne mają szansę na powrót do normalnego życia. Pomóż i przekaż swój 1% szans.”

Organizatorzy kampanii przekonują, że dawanie osobom bezdomnym drobnych pieniędzy, jest raczej uspokojeniem sumienia darczyńcy, niż faktyczną pomocą. W opozycji do takiego fikcyjnego wsparcia stoi lubelskie Bractwo Św. Brata Alberta. Przekazując 1 % podatku na rzecz organizacji, darczyńca ma faktyczną możliwość realnego wsparcia bezdomnych.

Bractwo jest fundacją zajmującą się pomocą osobom bezdomnym żyjącym w skrajnym ubóstwie. Do głównych celów organizacji należą: przywracanie osobom godności ludzkiej, reintegracja do życia społecznego, w tym również na rynku pracy oraz pomoc doraźna. Fundacja została 3-krotnie odznaczona za działalność charytatywną: w 2005 roku z rąk ks. Arcybiskupa Metropolity lubelskiego Józefa Życińskiego otrzymała Lumen Mundi, w 2006 od Prezydenta miasta Lublin dostała medal "za zasługi w wieloletniej pracy na rzecz osób potrzebujących", a w 2007 roku – Medal Wojewody Lubelskiego z okazji Jubileuszu 20 lecia Międzynarodowego Dnia Walki z Ubóstwem.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Reszta nie daje bezdomnym szans
Czas:
2009.3.9 - 2009.4.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Polska
Nadawca:
Bractwo Miłosierdzia im. Św. Brata Alberta
Media:
Telewizja, prasa, radio, billboardy
Wykonawca:
Polymus Integrated Communication
Adresaci:
Podatnicy, mieszkańcy województwa lubelskiego
Hasło kampani:
Pomóż i przekaż swój 1% szans





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 04.05.2022

    Globalny raport o pracy hybrydowej 2022


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek