Holenderski oddział agencji Ogilvy Action zaprojektował na zlecenie telewizji MTV kampanię poruszającą kwestię globalnego ocieplania się klimatu na Ziemi. Akcja wykorzystująca niestandardowe sposoby dotarcia do odbiorcy została przeprowadzona pod hasłem "Global Warming. What’s all the fuss about? Find out for yourself."
Po kanałach wodnych stanowiących nieodłączny element krajobrazu stolicy Holandii krążyła miniaturowa łódź podwodna z przymocowaną do niej tablicą, na której umieszczono hasło kampanii i adres strony internetowej, pod którym można było uzyskać dodatkowe informacje na temat akcji. Pływająca tablica z imitacją dłoni przyczepionych do niej doskonale przyciągała uwagę.
Po raz kolejny w kampanii poruszającej problem globalnego ocieplenia został użyty motyw świata zniszczonego przez globalną powódź znanego głownie z kampanii realizowanych przez Greenpeace.
Akcja sfinansowana przez MTV Switch miała nakłonić do zmiany postaw głównie młodych ludzi.
b.p.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
25.09.2023
Jedyny słuszny kandydat
-
22.09.2023
#LasySięLiczą w całej Polsce. Zaproszenie na święto lasu 23-24 września
-
21.09.2023
Gdzie jest sęp?
-
20.09.2023
Zanim to się stanie
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości