Holenderski oddział agencji Ogilvy Action zaprojektował na zlecenie telewizji MTV kampanię poruszającą kwestię globalnego ocieplania się klimatu na Ziemi. Akcja wykorzystująca niestandardowe sposoby dotarcia do odbiorcy została przeprowadzona pod hasłem "Global Warming. What’s all the fuss about? Find out for yourself."
Po kanałach wodnych stanowiących nieodłączny element krajobrazu stolicy Holandii krążyła miniaturowa łódź podwodna z przymocowaną do niej tablicą, na której umieszczono hasło kampanii i adres strony internetowej, pod którym można było uzyskać dodatkowe informacje na temat akcji. Pływająca tablica z imitacją dłoni przyczepionych do niej doskonale przyciągała uwagę.
Po raz kolejny w kampanii poruszającej problem globalnego ocieplenia został użyty motyw świata zniszczonego przez globalną powódź znanego głownie z kampanii realizowanych przez Greenpeace.
Akcja sfinansowana przez MTV Switch miała nakłonić do zmiany postaw głównie młodych ludzi.
b.p.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka
-
07.04.2025
Kogo widzisz? Zobacz osobę