logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Holandia, Ekologia i środowisko
   ──────  05.09.2008

Ręce do góry!



Holenderski oddział agencji Ogilvy Action zaprojektował na zlecenie telewizji MTV kampanię poruszającą kwestię globalnego ocieplania się klimatu na Ziemi. Akcja wykorzystująca niestandardowe sposoby dotarcia do odbiorcy została przeprowadzona pod hasłem "Global Warming. What’s all the fuss about? Find out for yourself."

Po kanałach wodnych stanowiących nieodłączny element krajobrazu stolicy Holandii krążyła miniaturowa łódź podwodna z przymocowaną do niej tablicą, na której umieszczono hasło kampanii i adres strony internetowej, pod którym można było uzyskać dodatkowe informacje na temat akcji. Pływająca tablica z imitacją dłoni przyczepionych do niej doskonale przyciągała uwagę.

Po raz kolejny w kampanii poruszającej problem globalnego ocieplenia został użyty motyw świata zniszczonego przez globalną powódź znanego głownie z kampanii realizowanych przez Greenpeace.

Akcja sfinansowana przez MTV Switch miała nakłonić do zmiany postaw głównie młodych ludzi.
b.p.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The Great Global Warming Swingle
Czas:
2008.9.1 - 2008.9.30
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Holandia
Nadawca:
MTV Switch
Media:
Ambient media
Wykonawca:
Ogilvy Action Amsterdam
Adresaci:
Mieszkańcy Amsterdamu
Hasło kampani:
Global Warming. What’s all the fuss about? Find out for yourself.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 18.08.2022

    We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem


  • 12.08.2022

    Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek