logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Procent odwoła wyrok
08.02.2012
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Walka z przemocą

Procent odwoła wyrok

Your browser does not support the video tag.


Pies, kot i koń jak więźniowie – skazani na śmierć: Pepo przez obojętność, Puszka zabije okrucieństwo, a kres życiu Sezara położy zaniedbanie. "Twój jeden procent może zmienić ten wyrok" komentuje głos, należący do Krzysztofa Kolbergera.

Materiały tegorocznej kampania, nakłaniająca do przekazania 1% na Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami, są niemal identyczne z tymi w ramach akcji „Skazane na śmierć przez obojętność, okrucieństwo i zaniedbanie”, po której realizacji w 2000 roku na konto organizacji wpłynęło 144 tysiące złotych. Organizacja odnotowała wtedy także 20% wzrost zgłoszeń na ochotniczych inspektorów. Kampania z 2000r. została nagrodzona statuetką EFFIE jako najefektywniejsza w kategorii non-profit.

Aktualną edycję, tak jak poprzednią, przygotowała Grey Warszawa. Produkcją spotów zajęło się studio Otto, postprodukcją – Orka, a udźwiękowieniem – firma Cafe Ole.

Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami istnieje od 1864 roku, finansowane jest z środków prywatnych darczyńców.
A. Postek

 



Nazwa kampanii:
Skazani
Czas:
2012.2.3
Nadawca:
Towarzystwo Opieki nad Zwierzętami
Media:
Telewizja, prasa, internet
Wykonawca:
Grey
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Skazany na śmierć przez obojętność/okrucieństwo/zaniedbanie





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek