Kraków stara się zaprowadzić spokój na drogach. Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu zorganizował kampanię „Prawo jazdy to nie prawo dżungli”. Przygotowano 300 plakatów i 200 billboardów, które mają przekonać kierowców do ostrożnej i kulturalnej jazdy. Kampanii towarzyszą dwa konkursy, w których szansę na nagrodę w postaci talonu na 30 i 50 litrów paliwa oraz skutera Yamaha mają kierowcy i czytelnicy krakowskiego wydania "Dziennika Polskiego".
Hasła reklamowe (Na zielonym dodaj gazu, inni ruszą też od razu; Lewy pas cały czas, prawy pas tylko raz; Nie blokuj skrzyżowania, ono nie jest do czekania), dotyczą prostych zasad ruchu drogowego – zachowania odpowiedniej prędkości, właściwych odległości i sprawnego ruszania na zielonym świetle. Inicjatorzy kampanii liczą na to, że poprzez billboardy i plakaty trafią do krakowskich kierowców, a ci zaczną jeździć zgodnie z kulturą obowiązującą na drodze. Dzięki temu, poruszanie się po Krakowie miałoby być bardziej płynne i bezpieczne.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
07.02.2025
Co Polacy wiedzą o kaucji?