Kraków stara się zaprowadzić spokój na drogach. Zarząd Infrastruktury Komunalnej i Transportu zorganizował kampanię „Prawo jazdy to nie prawo dżungli”. Przygotowano 300 plakatów i 200 billboardów, które mają przekonać kierowców do ostrożnej i kulturalnej jazdy. Kampanii towarzyszą dwa konkursy, w których szansę na nagrodę w postaci talonu na 30 i 50 litrów paliwa oraz skutera Yamaha mają kierowcy i czytelnicy krakowskiego wydania "Dziennika Polskiego".
Hasła reklamowe (Na zielonym dodaj gazu, inni ruszą też od razu; Lewy pas cały czas, prawy pas tylko raz; Nie blokuj skrzyżowania, ono nie jest do czekania), dotyczą prostych zasad ruchu drogowego – zachowania odpowiedniej prędkości, właściwych odległości i sprawnego ruszania na zielonym świetle. Inicjatorzy kampanii liczą na to, że poprzez billboardy i plakaty trafią do krakowskich kierowców, a ci zaczną jeździć zgodnie z kulturą obowiązującą na drodze. Dzięki temu, poruszanie się po Krakowie miałoby być bardziej płynne i bezpieczne.
M. Kryńska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
18.08.2022
We własnym kubku płacisz mniej. Żabka umożliwia zakup tańszej kawy ze swoim kubkiem
-
12.08.2022
Dlaczego wymieniamy telefony i czym kierujemy się przy ich wyborze?
-
12.08.2022
Konkurs Art Moves 2022 na najlepszą pracę billboardową rozstrzygnięty
-
11.08.2022
„Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych
-
10.08.2022
Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku
-
08.08.2022
Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół