logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Prawdziwy policjant
19.04.2009
Tematy: Wydarzenia

Prawdziwy policjant



Trwa 2. edycja ogólnopolskiego konkursu „Policjant, który mi pomógł” służącego wyróżnieniu tych policjantów, którzy w szczególny sposób działają na rzecz ochrony ofiar przemocy domowej.

Organizatorem konkursu jest Ogólnopolskie Pogotowie dla Ofiar Przemocy w Rodzinie „Niebieska Linia” Instytutu Psychologii Zdrowia. Patronat nad nim sprawuje Komendant Główny Policji.

Konkurs ma na celu promowanie postaw i umiejętności dobrze służących ochronie ofiar przemocy oraz podkreślenie roli policjantów w systemie przeciwdziałania przemocy w rodzinie. Ma być także wsparciem dla policjantów podejmujących wzorowe działania i osobiście zaangażowanych w pomoc osobom krzywdzonym, a także zwiększyć motywację policjantów do podejmowania skutecznych działań w tym obszarze.

Osoby indywidualne, przedstawiciele organizacji i instytucji mogą przesyłać zgłoszenia na konkurs do 31 maja br. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy. Zgłoszenia można także nadesłać pocztą na adres organizatora („Niebieska Linia”, ul. Korotyńskiego 13, 02-121 Warszawa). Wśród osób zgłaszających rozlosowanych zostanie 20 nagród książkowych z zakresu problematyki związanej z psychologią i przemocą w rodzinie.

Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 30 czerwca 2009 roku. Laureaci otrzymają nagrody z rąk Komendanta Głównego Policji i organizatora konkursu w lipcu w czasie centralnych obchodów 90-lecia Policji.
M. Czerepak








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek