logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  19.07.2008

Pozytyw, negatyw, HIV



Brazylijska kampania z podwójnym wykorzystaniem jednego plakatu – w pozytywie i negatywie, co w kontekście jej tematu wydaje się rozwiązaniem idealnym.

"Positivo ou negativo? Nunca se sabe. Use camisinha." (Pozytyw czy negatyw? Nigdy nie wiesz. Używaj prezerwatyw) – plakaty z takim hasłem pojawiły się w maju br. na wiatach brazylijskich przystanków. Specjalny mechanizm kontrolował regularne włączanie i wyłączanie światła plakatu – podświetlony pokazuje pozytyw, a niepodświetlony – negatyw.

Podczas gdy pomysł "podwójności" reklamy autorstwa agencji Mohallem Meirelles należy ocenić pozytywnie, tak sam plakat przedstawiający zdjęcie kobiety, który ani nie jest ciekawy, ani oryginalny – raczej negatywnie.

W Ameryce Łacińskiej główną przyczyną zakażeń HIV jest niedostatecznie częste używanie prezerwatyw podczas stosunków seksualnych, za co wini się bardzo wpływowy w tym rejonie Kościół rzymskokatolicki, który jest przeciwny prezerwatywom. Równie ważnymi przyczynami panoszenia się AIDS wśród Latynosów jest niski poziom edukacji seksualnej młodzieży i opór ludności, aby poddać się testom na obecność wirusa HIV.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Positivo ou negativo?
Czas:
2008.5.1 - 2008.5.15
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Viva a Vida
Media:
Citylighty
Wykonawca:
Mohallem Meirelles
Adresaci:
Młode osoby
Hasło kampani:
Nunca se sabe. Use camisinha.





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 06.06.2023

    Przerwij przerwę


  • 06.06.2023

    Pogrzeb w Katarze


  • 05.06.2023

    Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 29.05.2023

    Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek