logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Australia, Praca i polityka zatrudnienia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  07.08.2011

Powrót do pracy to najlepsze lekarstwo

Your browser does not support the video tag.


Od kiedy nie chodzi do pracy jest w złym humorze, użala się nad sobą i kłóci o drobiazgi. Taką opinię o sobie z ust córki usłyszał (podłsuchał!) obolały z powodu choroby mężczyzna, w spocie kampanii „Return to work. Return to life” (“Powrót do pracy. Powrót  do życia”).

Osoby, które doznały obrażeń w pracy rzadko wpadają na pomysł, że najlepszym lekarstwem jest powrót do codziennych obowiązków i zawodowej aktywności. Kampania ma na celu uświadomienie im tej zależności. Nie trzeba przecież wracać od razu na pełen etat i dokładnie do tych samych obowiązków. Kontakty społeczne dają wiele satysfakcji, sama praca sprzyja podniesieniu poczucia własnej wartości oraz aktywności fizycznej.

W projekt zaangażował się znany mistrz pływacki Michael Klim, który po ciężkiej operacji powrócił do pływania. Opowiada historię swoich zmagań ze zdrowiem na stronie reklamującej kampanię, by wspomóc tych, którzy doznali urazów w pracy.

WorkSafe Viktoria jest australijską organizacją pozarządową, która pomaga unikać wypadków w miejscu pracy, dba o przestrzeganie higieny pracy i bezpieczeństwa, zapewnia niedrogie ubezpieczenia wypadkowe w miejscu pracy dla pracodawców oraz pomaga poszkodowanym pracownikom powrócić  do pracy.

Strona kampanii jest tutaj.
A.Zych


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Return to work. Return to life.
Czas:
2011.8.1
Tematy:
Praca i polityka zatrudnienia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Australia
Nadawca:
WorkSafe Victoria
Media:
Radio, telewizja, internet
Wykonawca:
WorkSafe Victoria
Adresaci:
Osoby dorosłe wracające do pracy
Hasło kampani:
Making a comeback and getting back to work whether its on shorter hours or doing alternative duties can be the best thing for your mental and physical wellbeing. In fact the latest medical research shows that being at work is actually good for your health. (Powrót do pracy, nawet jeśli w krótszym wymiarze czasu i do innych obowiązków może być najlepszym co możesz zrobić dla poprawy swego psychicznego i fizycznego samopoczucia. Z ostatnich badań medycznych wynika, że obecność w pracy wpływa korzystni





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.02.2023

    Jak rozmawiać z osobą chorą na nowotwór?


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 16.01.2023

    Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek