logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Powrót do pracy to najlepsze lekarstwo
07.08.2011
Tematy: Kampanie, Australia, Praca i polityka zatrudnienia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Powrót do pracy to najlepsze lekarstwo

Your browser does not support the video tag.


Od kiedy nie chodzi do pracy jest w złym humorze, użala się nad sobą i kłóci o drobiazgi. Taką opinię o sobie z ust córki usłyszał (podłsuchał!) obolały z powodu choroby mężczyzna, w spocie kampanii „Return to work. Return to life” (“Powrót do pracy. Powrót  do życia”).

Osoby, które doznały obrażeń w pracy rzadko wpadają na pomysł, że najlepszym lekarstwem jest powrót do codziennych obowiązków i zawodowej aktywności. Kampania ma na celu uświadomienie im tej zależności. Nie trzeba przecież wracać od razu na pełen etat i dokładnie do tych samych obowiązków. Kontakty społeczne dają wiele satysfakcji, sama praca sprzyja podniesieniu poczucia własnej wartości oraz aktywności fizycznej.

W projekt zaangażował się znany mistrz pływacki Michael Klim, który po ciężkiej operacji powrócił do pływania. Opowiada historię swoich zmagań ze zdrowiem na stronie reklamującej kampanię, by wspomóc tych, którzy doznali urazów w pracy.

WorkSafe Viktoria jest australijską organizacją pozarządową, która pomaga unikać wypadków w miejscu pracy, dba o przestrzeganie higieny pracy i bezpieczeństwa, zapewnia niedrogie ubezpieczenia wypadkowe w miejscu pracy dla pracodawców oraz pomaga poszkodowanym pracownikom powrócić  do pracy.

Strona kampanii jest tutaj.
A.Zych



Nazwa kampanii:
Return to work. Return to life.
Czas:
2011.8.1
Nadawca:
WorkSafe Victoria
Media:
Radio, telewizja, internet
Wykonawca:
WorkSafe Victoria
Adresaci:
Osoby dorosłe wracające do pracy
Hasło kampani:
Making a comeback and getting back to work whether its on shorter hours or doing alternative duties can be the best thing for your mental and physical wellbeing. In fact the latest medical research shows that being at work is actually good for your health. (Powrót do pracy, nawet jeśli w krótszym wymiarze czasu i do innych obowiązków może być najlepszym co możesz zrobić dla poprawy swego psychicznego i fizycznego samopoczucia. Z ostatnich badań medycznych wynika, że obecność w pracy wpływa korzystni





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek