logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Poszkodowani, którzy nie chcą pomocy
07.04.2015
Tematy: Kampanie, Francja, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Poszkodowani, którzy nie chcą pomocy

Your browser does not support the video tag.


Wędkarz rzuca tonącej koło ratunkowe. Po chwili ona odrzuca mu je z powrotem, a sprzęt ląduje wprost na szyi wędkarza. Mechanik spieszy się, by pomóc swojemu współpracownikowi, któremu zapaliła się odzież. Kiedy podbiega z gaśnicą, kolega odsuwa płonącą rękę tak, by nie dosięgnął jej środek gaszący. Ofiara wypadku samochodowego zabiera klucz do karetki ratownikowi, który chce otworzyć wóz i wyrzuca go daleko za ogrodzenie. Mężczyzna, który zasłabł, nie pozwala na użycie defibrylatora. Turla się, starając uniemożliwić przyłożenie urządzenia do ciała. Film w sposób zabawny i karykaturalny pokazuje, w jaki sposób ratowanie staje się bezskuteczne przy braku współpracy w społeczeństwie.

Kampania "Rescuers" ("Ratownicy") chce zachęcić do wspierania inicjatyw, które mogą polepszyć jakość życia i stan środowiska. Po przedstawionych w humorystyczny sposób czterech historiach lektor reklamy zachęca odbiorców: "What if we finally took those who can save us seriously? Empower those who have solutions for the climate by voting at mypositiveimpact.com!" ("A gdybyśmy zaczęli traktować poważnie tych, którzy rzeczywiście mogą nas uratować? Wesprzyj tych, który mają rozwiązanie dla problemów związanych z klimatem na stronie mypositiveimpact.com").

Fundacja Nicolasa Hulota na rzecz natury i człowieka została założona przez francuskiego dziennikarza, głęboko zaangażowanego w kwestie ochrony środowiska. Spot zrealizowany w ramach działalności organizacji ma na celu uświadomienie, że istnieją odpowiednie środki oraz ludzie posiadający wystarczającą wiedzę, by zniwelować zagrożenia płynące ze zmian klimatycznych. By jednak móc te zmiany wdrożyć potrzebna jest kooperacja i wsparcie ze strony społeczeństwa, które powinno bardziej zaangażować się w inicjatywy ekologiczne. Na stronie, do której odsyła spot, można głosować na najciekawsze pomysły związane z przeciwdziałaniem zmianom klimatycznym – wybrane otrzymają medialne wsparcie, które ma im pomóc w uzyskaniu partnerów i inwestorów.

Sandra Sych



Nazwa kampanii:
Rescuers
Czas:
2015.3.9
Nadawca:
Nicolas Hulot Foundation
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Havas Worldwide (Francja)
Adresaci:
Osoby zainteresowane problemami ochrony środowiska
Hasło kampani:
What if we finally took those who can save us seriously. Empower those who have solutions for the climate by voting at mypositiveimpact.com! (A gdybyśmy zaczęli traktować poważnie tych, którzy rzeczywiście mogą nas uratować? Wesprzyj tych, który mają rozwiązanie dla problemów związanych z klimatem na stronie mypositiveimpact.com)





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek