logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  23.11.2012

Portfel, notes, klucze, alkohol

Your browser does not support the video tag.


Poza standardowym wyposażeniem, jak portfel, notes czy kosmetyki, torebka zawiera także niewielką butelkę alkoholu. Jej właścicielką jest elegancka kobieta na wysokich obcasach, prowadząca właśnie, prawdopodobnie służbową, rozmowę przez telefon komórkowy.

Spot jest częścią medialnej odsłony kampanii "Alcosfery. Picie w biznesklasie", przygotowanej przez Fundację FIRST. Jej pierwsza część poświęcona jest alkoholizmowi wśrod kobiet, w tym także tych z grupy tzw. HFA (z ang. High-Functioning Alcoholic), czyli wysokofunkcjonujących alkoholiczek. Jak podają eksperci fundacji, problem ryzykownego picia i uzależnienia coraz częściej dotyka kobiet wykształconych, aktywnych zawodowo, odnoszących sukcesy, a ich sytuacja jest szczególnie trudna, gdyż ujawniając chorobę i podejmując leczenie w naszym wzorcu kulturowo-społecznym, mają znacznie mniejsze wsparcie otoczenia niż mężczyźni.

Poza emisją spotów w telewizji publicznej, w ramach kampanii medialnej prowadzony jest fanpage na Facebooku oraz strona www.alcosfery.org. Organizatorzy zachęcają także kobiety do pisania listów, w których podzielą się swoimi historiami z innymi. Fundacja informuje także na bieżąco o formach pomocy osobom uzależnionym oraz prowadzi warsztaty z zakresu diagnostyki dla osób profesjonalnie świadczących pomoc psychologiczną. W ramach projektu wydano amerykański bestseller Picie. Opowieść o miłości autorstwa Caroline Knapp. Autorka książki i bohaterka zarazem to przykład HFA – kobieta spełniona zawodowo, a jednocześnie osoba zmagająca się w ukryciu i samotności z chorobą alkoholową.

Więcej informacji na temat kampanii znajduje się tutaj.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Alcosfery. Picie w biznesklasie
Czas:
2012.11.19 - 2012.12.3
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Fundacja FIRST
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Task Force Consulting
Adresaci:
Kobiety używające alkoholu, ich otoczenie
Hasło kampani:
Nie czekaj. Sprawdź!





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek