logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Ponton w finale
09.01.2008
Tematy: Wydarzenia

Ponton w finale



Grupa Edukatorów Seksualnych Ponton (wolontariusze działający przy Federacji na rzecz Kobiet i Planowania Rodziny) znalazła się w finale konkursu organizowanego przez holenderską organizację Mama Cash w ramach projektu she changes world, organizowanego prze tę fundację. O nagrodę główną rywalizują małe organizacje działające na rzecz praw kobiet na świecie. Oprócz polskiej grupy, w finale znalazło się 5 innych organizacji z Kamerunu, Chin, Iraku, Meksyku, oraz Holandii. Dla zwycięzcy Mama Cash przygotowała nagrodę w wysokości 20tys. euro.

Ponton na razie zdobył 9% głosów (obecnie prowadzi grupa Coastal Sisters Bamenda z Kamerunu). Głosy można oddawać na dowolną inicjatywę do 10 lutego, wchodząc na stronę http://88days.mamacash.org/page.php?id=2233

Ponton jest nieformalną grupą wolontariuszy zajmującą się tzw. edukacją rówieśniczą oraz poradnictwem skierowanym do młodzieży w kwestiach antykoncepcji, profilaktyki chorób przenoszonych drogą płciową oraz tematyki seksualnej. Grupie można się bliżej przyjrzeć pod adresem http://ponton.org.pl

Holenderska fundacja Mama Cash (http://mamacash.org ) została założona w 1983 roku i wspiera lokalne projekty i inicjatywy z całego świata związane z tematyką kobiecą.

opr. mateoosz








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek