logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Niemcy, Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
   ──────  29.08.2014

Płetwy i kły na znaczkach



Znaczki pocztowe przedstawiające płetwę rekina albo kły słonia są nowym sposobem na stary problem.

Wyzwaniami, jakie postawili przed sobą twórcy były zwiększenie świadomości społecznej problemu kłusownictwa oraz wzrost dotowania organizacji, walczącej z nielegalnym zabijaniem zwierząt. Rozwiązaniem, które zaproponowali, było zaprojektowanie kartek pocztowych w trzech wersjach (nosorożec, rekin, słoń), z których można było wyciąć znaczki. Na obrazku znajdowały się te elementy, z powodu których zwierzęta tracą życie: kość i płetwa.

Hasło kampanii: "Every trophy costs a life. Your donation can save it" ("Ceną za każde trofeum jest życie. Twoja pomoc może je ocalić") znajdowało odzwierciedlenie w przeprowadzonych działaniach. Te skupiały się na maksymalnym zwróceniu uwagi na konkretny element.  Na pierwszym planie nie pojawił się apel o ratunek dla ogólnej grupy zagrożonych zwierząt. Pokazano bardzo konkretny problem za pomocą bardzo konkretnej metody. Przejrzystość i dosłowność przekazu przesądziły o sukcesie kampanii.

Jakie rezultaty przyniósł pomysł? Każde 50 centów ze sprzedaży pojedynczego znaczka trafiało na konto Pro Wildlife, co pozwoliło na zarobienie ponad 40 tys. euro. O kampanii zrobilo się głośno również w mediach tradycyjnych, a strona organizacji odnotowała wzrost liczby odwiedzin o niemal 400%.

Dominika Charytoniuk


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Stamping down on poaching
Czas:
2014.7.28 - 2014.8.28
Tematy:
Ekologia i środowisko, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
Pro Wildlife
Media:
Ambient
Wykonawca:
gürtlerbachmann (Hamburg)
Adresaci:
Ludzie zainteresowani ochroną środowiska
Hasło kampani:
Every trophy costs a life. Your donation can save it (Ceną za każde trofeum jest życie. Twoja pomoc może je ocalić)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 22.07.2022

    Ponad 85 proc. potrzebnej sumy w zbiórce na Bayraktara dla Ukrainy!


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek