logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  15.01.2012

Piotr Kupicha zapala świecę

Your browser does not support the video tag.


Zgromadzeni w hospicjum uśmiechnięci ludzie kolejno przekazują sobie płomień świecy, by na koniec zebrać się wokół małego chłopca. W kampanii reklamowej, zachęcającej do przekazania 1% na Hospicjum Cordis w Katowicach, wystąpił Piotr Kupicha.

Jak mówią inicjatorzy, kampania nie ma jednego tytułu, przewodzi jej kilka myśli: "Gramy dalej, Zrób coś dla innych, Śmierć jest największą tajemnicą życia". Reżyserem i scenarzystą spotu telewizyjnego jest Radosław Markiewicz, producentem Hospicjum Cordis, producentem wykonawczym Kataraman. Wykonawcą spotu radiowego jest Agencja Reklamy OKAY Radia Katowice.

Hospicjum Cordis (łac. gościna serca) i działające przy nim Śląskie Dziecięce Hospicjum Aniołów Stróżów w Mysłowicach od 21 lat otacza opieką domową i stacjonarną rodziny dotknięte zarówno chorobą nowotworową, jak i przewlekłą chorobą dziecka. Zespół hospicyjny składa się z lekarzy, pielęgniarek, psychologów, rehabilitantów, kapelanów i wolontariuszy, którzy dokładają wszelkich
starań by zapewnić możliwie najlepszy komfort życia swoim podopiecznym, udzielając chorym, umierającym i ich rodzinom wszechstronnej i specjalistycznej opieki. Lekarze, pielęgniarki, psycholog i wolontariusze Hospicjum Dziecięcego organizują także od wielu lat letnie i zimowe kolonie
dla chorych i osieroconych dzieci. Hospicjum domowe dla dzieci obejmuje opieką swoich małych pacjentów w promieniu do 100 km, a czasem dalej.

Więcej informacji o działalności Śląskiego Dziecięcego Hospicjum Aniołów Stróżów oraz Hospicjum Cordis na stronie internetowej www.hospicjumcordis.pl.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Gramy dalej
Czas:
2012.1.10 - 2012.4.30
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Polska
Nadawca:
Hospicjum Cordis
Media:
Telewizja, radio, internet
Wykonawca:
Kataraman, Agencja Reklamy OKAY Radia Katowice
Adresaci:
Podatnicy
Hasło kampani:
Przekaż 1% podatku dla Hospicjum Cordis w Katowicach





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 04.05.2022

    Globalny raport o pracy hybrydowej 2022


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek