Piotr Kupicha zapala świecę
Zgromadzeni w hospicjum uśmiechnięci ludzie kolejno przekazują sobie płomień świecy, by na koniec zebrać się wokół małego chłopca. W kampanii reklamowej, zachęcającej do przekazania 1% na Hospicjum Cordis w Katowicach, wystąpił Piotr Kupicha.
Jak mówią inicjatorzy, kampania nie ma jednego tytułu, przewodzi jej kilka myśli: "Gramy dalej, Zrób coś dla innych, Śmierć jest największą tajemnicą życia". Reżyserem i scenarzystą spotu telewizyjnego jest Radosław Markiewicz, producentem Hospicjum Cordis, producentem wykonawczym Kataraman. Wykonawcą spotu radiowego jest Agencja Reklamy OKAY Radia Katowice.
Hospicjum Cordis (łac. gościna serca) i działające przy nim Śląskie Dziecięce Hospicjum Aniołów Stróżów w Mysłowicach od 21 lat otacza opieką domową i stacjonarną rodziny dotknięte zarówno chorobą nowotworową, jak i przewlekłą chorobą dziecka. Zespół hospicyjny składa się z lekarzy, pielęgniarek, psychologów, rehabilitantów, kapelanów i wolontariuszy, którzy dokładają wszelkich
starań by zapewnić możliwie najlepszy komfort życia swoim podopiecznym, udzielając chorym, umierającym i ich rodzinom wszechstronnej i specjalistycznej opieki. Lekarze, pielęgniarki, psycholog i wolontariusze Hospicjum Dziecięcego organizują także od wielu lat letnie i zimowe kolonie
dla chorych i osieroconych dzieci. Hospicjum domowe dla dzieci obejmuje opieką swoich małych pacjentów w promieniu do 100 km, a czasem dalej.
Więcej informacji o działalności Śląskiego Dziecięcego Hospicjum Aniołów Stróżów oraz Hospicjum Cordis na stronie internetowej www.hospicjumcordis.pl.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
02.05.2024
2 maja Dniem Flagi Rzeczypospolitej Polskiej
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!