Kampania „Road Marks” została stworzona na potrzeby 1. Tygodnia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego organizowanego przez agendę ONZ United Nations w dniach 23-27 kwietnia 2007 roku. Kampania adresowana do młodych ludzi (w 40% wypadków śmiertelnych biorą udział osoby do 25. roku życia) zachęca do zakładania kasków podczas jazdy rowerem (Be part of the solution: wear a helmet), do zapinania pasów, pamiętania o dostatecznej widoczności na drodze, ograniczonej prędkości i trzeźwości.
Kreacje stworzyła włoska agencja „Fabrica” należąca do firmy Benetton.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
22.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
19.04.2024
Broń to nie zabawka!