Kampania „Road Marks” została stworzona na potrzeby 1. Tygodnia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego organizowanego przez agendę ONZ United Nations w dniach 23-27 kwietnia 2007 roku. Kampania adresowana do młodych ludzi (w 40% wypadków śmiertelnych biorą udział osoby do 25. roku życia) zachęca do zakładania kasków podczas jazdy rowerem (Be part of the solution: wear a helmet), do zapinania pasów, pamiętania o dostatecznej widoczności na drodze, ograniczonej prędkości i trzeźwości.
Kreacje stworzyła włoska agencja „Fabrica” należąca do firmy Benetton.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
05.12.2023
Cały świat na tym korzysta
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
29.11.2023
Na światło dzienne
-
28.11.2023
Bajeczki dla dzieci
-
27.11.2023
Cisza aż dudni
-
23.11.2023
DeepSteki