Kampania „Road Marks” została stworzona na potrzeby 1. Tygodnia Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego organizowanego przez agendę ONZ United Nations w dniach 23-27 kwietnia 2007 roku. Kampania adresowana do młodych ludzi (w 40% wypadków śmiertelnych biorą udział osoby do 25. roku życia) zachęca do zakładania kasków podczas jazdy rowerem (Be part of the solution: wear a helmet), do zapinania pasów, pamiętania o dostatecznej widoczności na drodze, ograniczonej prędkości i trzeźwości.
Kreacje stworzyła włoska agencja „Fabrica” należąca do firmy Benetton.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
11.09.2024
Na(d)staw ucho
-
10.09.2024
Na manowce
-
08.09.2024
Uprzejmie donoszę
-
07.09.2024
We wrogim domu
-
06.09.2024
Roztopiony lód to nic fajnego