logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Petycja w sprawie ochrony Syryjczyków
17.08.2012
Tematy: Wydarzenia

Petycja w sprawie ochrony Syryjczyków



Amnesty International zbiera podpisy pod petycją do prezydenta Syrii Baszara Al-Asada, apelując m.in. o zaprzestanie brutalnych działań syryjskich służb bezpieczeństwa i przeprowadzenia śledztw w sprawie nadużyć. Organizacja wzywa Radę Bezpieczeństwa ONZ do podjęcia konkretnych działań w celu ochrony syryjskich cywilów poprzez objęcie Syrii embargiem na dostawy broni, zapewnienie adekwatnej kontroli naruszeń praw człowieka w Syrii i przekazanie spraw do Międzynarodowego Trybunału Karnego oraz zamrożenie aktywów prezydenta Syrii Baszara al-Assada i innych osób, łamiących prawo międzynarodowe w Syrii.

W lutym 2011 roku Syryjczycy rozpoczęli protesty przeciwko rządom prezydenta Baszar al-Assada. W marcu tłumienie protestów przerodziło się w konflikt zbrojny, a przeniesienie walk na tereny zamieszkane stworzyło zagrożenie dla ludności cywilnej. Obecnie liczba ofiar śmiertelnych wynosi ponad 15.000, kraj opuściło 115.000 osób, a wewnętrznie przesiedlonych zostało ponad milion. Organizacja donosi także, że syryjskie siły bezpieczeństwa i bojówki celowo nie pozwalają na przeprowadzanie zabiegów medycznych, które mogą uratować życie rannych osób oraz torturują zatrzymanych.

Petycję można podpisać na stronie organizacji








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek