────── 08.04.2013
Papierowa torebka pobudza wyobraźnię
Kupujący alkohol otrzymali butelki w wykonanych z gazet torebkach. Gazety te niosły jednak same smutne informacje.
W dni świąteczne liczba kierowców siadających za kierownicą pod wpływem jest o wiele wyższa niż w ciągu reszty roku. Aby przeciwdziałać temu zjawisku policja w Delhi, zorganizowała 31 grudnia kampanię, która miała przestrzec kierowców i zatrzymać rosnący trend wypadków. Z imitacji gazet stworzono papierowe torebki, w które wyposażono sklepy monopolowe. Każdy z kupujących alkohol dostawał opakowanie z informacją o wypadkach, jakie wydarzą się po nadchodzącej nocy sylwestrowej. Efektu dopełniało hasło „Don’t make it to tomorrow’s headlines” (Nie traf na jutrzejsze nagłówki).
Michał Kaczmarek
Nazwa kampanii:
Bad news bag
Czas:
2012.12.31 - 2013.1.1
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Indie
Nadawca:
Delhi Police
Media:
Ambient
Wykonawca:
Eleven Brandworks, Gurgaon, India
Adresaci:
Osoby kupujące alkohol
Hasło kampani:
Don't make it to tomorrow's headlines (Nie traf na jutrzejsze nagłówki)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”