logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Papierosy pożerają człowieka żywcem
17.11.2009
Tematy: Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Papierosy pożerają człowieka żywcem

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Grozę i postrach sieją nowe reklamy Ministerstwa Zdrowia, z których widz dowiaduje się, że "Papierosy pożerają go żywcem". Spoty reklamowe emitowane są od początku tygodnia (największe stacje ogólnopolskie, tematyczne i regionalne), a dzisiaj – w Światowym Dniu Bez Tytoniu – oficjalnie zainaugurowano kampanię.

Filmy reklamowe, nie siląc się na subtelność ostrzegają, że palenie pochłania najważniejsze organy i tkanki ludzkiego ciała – zwiększa ryzyko zawału serca, rozedmy płuc, raka płuc, raka trzustki, a nawet śmierci, o estetycznych i zapachowych kwestiach nie wspominając. Kampania uświadamia tragiczne dla zdrowia skutki palenia aktywnego i biernego (konsekwencje dla dzieci) i dopinguje do rzucenia nałogu oraz do zaprzestania palenia w obecności dzieci. Pomocna ma być infolinia 0801-108-108.

W Polsce co roku z powodu chorób odtytoniowych umiera 60 tysięcy osób. 90% palących rodziców pali w obecności swoich dzieci. Rocznie Polacy wydają 8 mld zł na zakup papierosów.

Kampania zainaugurowana przez Departament Zdrowia Miasta Nowy Jork była już prowadzona w Stanach Zjednoczonych, Chinach, Rosji i na Ukrainie. Finansuje ją Światową Fundację Płuc. W ramach wsparcia działań medialnych regionalne oddziały Sanepidu będą organizować happeningi nawołujące do rzucenia palenia.



Nazwa kampanii:
Papierosy pożerają Cię żywcem
Czas:
2009.11.16 - 2009.12.13
Nadawca:
Ministerstwo Zdrowia
Media:
Telewizja, happeningi
Adresaci:
Osoby dorosłe (20-59l.) uzależnione od palenia papierosów
Hasło kampani:
Papierosy pożerają Cię żywcem / Papierosy pożerają żywcem ciebie i twoje dziecko





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek