────── 05.04.2009
Papierosowy zawrót głowy
Reklamy, od których może zaboleć głowa, zaprojektowała agencja JWT z Sao Paulo dla szpitala onkologicznego AC Camargo do prowadzonej przez niego antynikotynowej kampanii. Hasło “Cigarro. Faz mal só de olhar.” ("Papieros. Nawet patrzenie na niego powoduje złe samopoczucie") i niepokojące hipnotyzujące ilustracje wskazują jasno, że palenie papierosów to prosta droga do bólu głowy, nudności i utraty kontroli nad sobą, nałogowe – w konsekwencji – palenie tytoniu może skutkować zachorowaniem na raka.
Nazwa kampanii:
Cigarro. Faz mal só de olhar.
Czas:
2009.4.1 - 2009.4.30
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Hospital AC Camargo
Media:
Plakaty, prasa
Wykonawca:
JWT Sao Paulo, Brazil
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Cigarro. Faz mal só de olhar.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on
-
15.11.2023
Zapraszamy na webinar dla mediów – jak nie stygmatyzować osób w kryzysie psychicznym
-
15.11.2023
Bezpieczny (od)lot