logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Pajacyk na wybiegu
01.09.2009
Tematy: Wydarzenia

Pajacyk na wybiegu



Znani projektanci uszyli kreacje dla Pajacyka. Dochód ze sprzedaży modnie ubranych kukiełek Polska Akcja Humanitarna przeznaczy na swój sztandarowy program dożywiania dzieci w szkołach i świetlicach.

13 września 2009 r. w restauracji „Mirador” w Warszawie odbędzie się nietypowy pokaz mody. Na imprezie prowadzonej przez Agnieszkę Dygant i Tomasza Kota jedynymi modelami będą charakterystyczne drewniane kukiełki ubrane w stroje znanych polskich projektantów: Marcina Paprockiego i Mariusza Brzozowskiego, Ewę Minge, Macieja Zienia, Jerzego Antkowiaka oraz Janinę Ochojską. Wystrojone pajacyki wezmą udział w licytacji, a zyski z niej zostaną przeznaczone na zapewnianie niedożywionym dzieciom ciepłych posiłków.

– Postanowiliśmy włączyć się do akcji organizowanej przez Polską Akcję Humanitarną, ponieważ od lat wspieramy ciekawe inicjatywy charytatywne. Tym razem mogliśmy zrobić coś co na prawdę kochamy i przy tym pomóc potrzebującym. – podkreślają Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski.

– Przypuszczam, że wiele osób nawet nie zdaje sobie sprawy, jak poważne i daleko idące konsekwencje może powodować niedożywienie u dzieci. Zwiększanie społecznej świadomości to działanie niezbędne, aby uzmysłowić ludziom wagę problemu –dodaje Maciej Zień, który dla Pajacyka zaprojektował koktajlową sukienkę.

Natomiast Jerzy Antkowiak postanowił nie ubierać Pajacyka – Kiedy zapytano mnie, czy wezmę udział w akcji pt. „Kolekcja dla Pajacyka”, natychmiast powiedziałem duże TAK dla tej wspanialej inicjatywy. Jednak kiedy przysłano mi Pajacyka, tak się zachwyciłem jego formą, że postanowiłem zrobić wszystko, aby Pajacyka nie ubierać. – napisał projektant w liście do Polskiej Akcji Humanitarnej. Pajacyk Jerzego Antkowiaka nie jest jednak nagi. Może poszczycić się złotym – namalowanym kombinezonem oraz błyszczącą zieloną kokardą.

Akcja jest w szczególności skierowana do członków organizacji zrzeszających biznesmanów – m.in. Business Centre Club, PK PP Lewiatan, Forum Odpowiedzialnego Biznesu i innych.

Pajacyk to nazwa, a zarazem symbol programu prowadzonego od 1998 roku przez Polską Akcję Humanitarną. Od jego powstania organizacja ufundowała ponad 10 milionów ciepłych posiłków dla dzieci.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek