logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Pacjent nie przedmiot
06.04.2010
Tematy: Kampanie, Polska, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%

Pacjent nie przedmiot

Your browser does not support the video tag.


"Według połowy Polaków pacjenci są traktowani jak przedmioty. Zacznijmy leczyć po ludzku" – zwraca uwagę na prawa pacjenta i zachęca do wpłaty 1% podatku na swoją działalność Fundacja Agory.

W tym roku organizacja gromadzi fundusze na działania prowadzone pod hasłem "Leczyć po ludzku" i inne akcje społeczne Gazety Wyborczej. Zebrane pieniądze pomogą m.in. dotrzeć z przesłaniem akcji "Leczyć po ludzku" do wszystkich placówek opieki medycznej w Polsce.

Akcja organizowana przez GW oraz Instytut Praw Pacjenta i Edukacji Zdrowotnej, rozpoczęła się 30 listopada 2009 r. Od dnia startu cieszyła się ogromnym zainteresowaniem – czytelnicy nadesłali do "Gazety" tysiące historii i opinii dotyczących respektowania praw pacjenta w Polsce. Działania pod hasłem "Leczyć po ludzku" miały już dwie odsłony, kolejna pojawi się jeszcze w kwietniu br.

W kwietniu informacje o zbiórce prowadzonej przez Fundację Agory przekazywane są w kampanii prowadzonej w "Gazecie Wyborczej" i jej dodatkach, na citylightach AMS oraz w TVP Info, stacjach tematycznych Polsatu, At Media, TVN i TVP.

Pomysłodawcami kampanii i reżyserami spotu filmowego są Filip Jasieński i Przemek Słodkowski, zdjęcia wykonał Tomasz Siatkowski, muzykę – Igor Czerniawski (Santic). Film wyprodukował dom produkcyjny Garaż.

Działalność Fundacji Agory koncentruje się na pomocy ciężko chorym i niepełnosprawnym dzieciom, programach stypendialnych oraz finansowaniu akcji społecznych inicjowanych przez „Gazetę Wyborczą". Fundacja finansuje również wydawanie kwartalnika "Zeszyty Literackie" i Fundację Nagrody Literackiej Nike.



Nazwa kampanii:
Leczyć po ludzku
Czas:
2010.4.1 - 2010.4.30
Nadawca:
Fundacja Agory
Media:
Prasa, citylighty, telewizja
Wykonawca:
Filip Jasieński, Przemek Słodkowski
Adresaci:
Podatnicy, czytelnicy Gazety Wyborczej
Hasło kampani:
Pacjent. Nie przedmiot.





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek