logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Ekologia i środowisko
   ──────  10.03.2012

Owce nie mogą zatrzymać autobusu



Z tylnego okna miejskiego autobusu wystają zmaltretowane głowy owiec. Zwierzęta ledwie mieszczą się w przeładowanym pojeździe. Gdyby chociaż mogły wcisnąć odpowiedni guzik, kiedy będą chciały wysiąść.

Reklamy, które prezentowano na londyńskich autobusach miejskich,  przedstawiają rzeczywiste warunki, w jakich transportowane są owce, konie czy świnie. Na ten problem zwraca uwagę kampania „Stop live exports” (Koniec z transportem żywych zwierząt) przygotowana na zlecenie Compassion In World Forming, brytyjskiej organizacji walczącej o ograniczenia w eksporcie żywych zwierząt i sprzeciwiającej się niektórym metodom ich uboju.

Budżet kampanii wynosił 200 tysięcy funtów i został przeznaczony na druk i umieszczenie na kilkunastu autobusach miejskich, kursujących po całym Londynie, zdjęć ściśniętych w ciężarówkach owiec. Komentarzami do fotografii są hasła „For many, it’s standing room only for the next 30 hours. Stop Live Exports” (Dla wielu jest to miejsce stojące tylko na następne 30 godzin. Skończmy z transportem żywych zwierząt) oraz „They can’t ring the bell when they want to get off. Stop Live Exports” (One nie mogą wcisnąć guzika, kiedy chcą wysiąść. Skończmy z transportem żywych zwierząt).

Przykuwająca uwagę kampania CIWF porusza problem okrutnych warunków transportowania zwierząt – zarówno w obrębie Wielkiej Brytanii, jak i poza jej granicami. Tylko w 2011 r. liczba cieląt i owiec eksportowanych ze Zjednoczonego Królestwa do Europy wzrosła do 80 tysięcy sztuk. Ich przewóz często trwa kilkanaście-kilkadziesiąt godzin. Różnymi metodami CIWF stara się skłonić brytyjskie i unijne władze, aby górna granica transportu żywca wynosiła 8 godzin.
J. Czerwiński


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Stop Live Exports
Czas:
2012.3.4
Tematy:
Ekologia i środowisko
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Compassion In World Farming
Media:
Reklamy na autobusach
Wykonawca:
Elvis (London)
Adresaci:
Przewoźnicy żywych zwierząt, politycy
Hasło kampani:
For many, it's standing room only for the next 30 hours. Stop Live Exports (Dla wielu jest to miejsce stojące tylko na następne 30 godzin. Skończmy z transportem żywych zwierząt);





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.02.2023

    Dąb Fabrykant na Europejskie Drzewo Roku!


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek