logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Ostatnie dni zgłoszeń zaangażowanych celebrytów
24.10.2013
Tematy: Wydarzenia

Ostatnie dni zgłoszeń zaangażowanych celebrytów



Do 31 października organizacje pozarządowe, firmy, menadżerowie gwiazd mogą zgłaszać najbardziej zaangażowane społecznie polskie gwiazdy kina, teatru, telewizji oraz sportu. Będzie to również szansa dla organizacji współpracującej z celebrytą na wygranie 5 tys. zł na swoje działania. Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce oraz magazyn SHOW czekają na zgłoszenia na www.gwiazdydobroczynnosci.pl.

Tytuł „Gwiazdy Dobroczynności” przyznawany jest w 5 kategoriach: Wolontariusz (E-Wolontariusz), Własna działalność społeczna, Twarz kampanii społecznej, Darczyńca organizacji społecznej, Strategiczna współpraca z organizacją. Spośród nadesłanych zgłoszeń Kapituła Plebiscytu wskaże do 25 najlepszych kandydatur, spośród których w drodze otwartego głosowania na stronie konkursu zostaną wyłonieni laureaci.

Organizacja wskazana przez gwiazdę, która zdobyła najwięcej głosów internautów w swojej kategorii otrzyma wsparcie finansowe w wysokości 5000 zł. Kapituła może przyznać również Honorową Gwiazdę Dobroczynności dla kandydata, którego działalność społeczna jej zdaniem zasługuje na specjalne uznanie. Ogłoszenie wyników Plebiscytu nastąpi na łamach dwutygodnika SHOW w lutym 2014 r.

Cały dochód z plebiscytu przekazywany jest na Fundusz Gwiazd Dobroczynności, który wspiera organizacje charytatywne w Polsce.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 18.11.2025Wydarzenia

    CSR Poland Awards. 4. edycja konkursu dla najlepszych projektów i liderów CSR

  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek